Alla inlägg under oktober 2010

Av mikaelasofias - 30 oktober 2010 18:18

  

    

Imorgon, lördag är det World Series 3 - finalen i den amerikanska baseball-ligan. Innan matchen är det är förshow och vem ska uppträda där om inte Justin?
Han ska framföra en ny akustisk version & video av Never Say Never som kommer att finnas på hans nya akustiska album!
Videon filmades i Angels Stadium och Justin hade på sig kläder som represtenterar båda lagen i finalen (se den freaking heta bilden)
Om du nu råkar ha FOX så sänds det 6:30 PM Eastern Time imorgon kväll alltså!


- USAtoday

Av mikaelasofias - 30 oktober 2010 18:14


  

Justin arbetar på en ny, unplugged "accoustified" album som kommer innehålla låtar från hans tidigare My World 2.0 samt ett nytt spår.

Det nya albumet är satt att släppas den 22 november, sade han på sin Twitter sida nyligen.

"Det är fantastiskt, det är som de flesta av mina låtar som var på min senaste album - vi bara gjorde dem "acoustified" och sånt".

Justin berättade till OnTheRedCarpet.com och andra försäljningsställen:
"Jag ser verkligen fram emot det. Vi har också en annan låt på den akustiska albumet".

En biografi om Justin heter Never Say Never är också satt att släppas den 11 februari och en trailer debuterade online. Filmen visar bilder från Justin i 3D och även filmer och bakom kulisserna-bilder på hans sommar konserter i Nashville och Madison Square Garden i New York City.

Bieber var också blev nyligen nominerad till fyra American Music Awards, inklusive Favorit manliga artist, pop eller rock.

 

 

Här en länk där ni kan se en video till denna artikel:http://www.ontheredcarpet.com/2010/10/justin-bieber-says-acoustic-album-due-in-november-to-contain-new-track.html

Av mikaelasofias - 30 oktober 2010 18:11

           

 SF Bio att det garanterat inte men om de inte går  får vi som de sagt vända oss till filmbolagen som inte köper in filmen.


Av mikaelasofias - 30 oktober 2010 18:09

     

16-åriga R&B/pop sensationen Justin Bieber har pratat om sin ny hittade mäktiga status.

Justin hävdar att när man har makten, bör du göra goda gärningar med den, något som han försöker göra sitt bästa i genom att göra sitt välgörenhetsarbete.

Så här sa han till US TV show Extra: "Jag tycker att jag är ganska mäktig, antar jag. Jag tycker iallafall att när man har makt måste man göra något bra med den makten".

"Vi hjälper till att bygga skolor; vi har redan byggt 15 st men hjälp av charity Pencils For Promise. Vi gillar möjligheten att unga kan hjälpa andra unga barn".

- MTV

Av mikaelasofias - 30 oktober 2010 18:07

     

Sångaren Jay Sean sa i en intervju med UK’s X Magazine att Justin, och yngre stjärnor som han, gör att han känner sig gammal – och han är bara 29år!

Så här säger Jay själv: "Det gör verkligen att man känner sig gammal. Jag betraktar Justin som en vän eftersom vi gjort shower tillsammans. Men sen ibland kan jag inte hjälpa att det känns som om jag är hans pappa. Jag ba: 'J*vlar, jag är 10 år äldre än dig. Du var typ fem när jag hade min första flickvän'. Det är bara galet. Men det är bra att börja tidigt så man kan finslipa sina skills. Sen när du är äldre låser sig spelet.

Jag har pratat med Justin om detta och jag sa: 'Gå till gymmet nu, öva dina färdigheter i gymmet. Du kommer bli biff".

- JBsource

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards