Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av mikaelasofias - 19 oktober 2010 20:06



Life on the "My World" Tour with Justin Bieber (Part 2)

Av mikaelasofias - 19 oktober 2010 18:30

  

Pattie Mallette uppges att hon har anställt hennes egna advokat eftersom att hon känner att hon håller på att klippas ut från sonens karriär.

Källor säger att Pattie inte får läsa Justins självbiografi tills den har kommit ut - och hon hade ingen aning om att han skulle inleda en nagellack linje.

"Ingen i Justins team har talat om detta för henne," uppgav en initierad källa RadarOnline.

"Hon fick reda på det genom att läsa det i pressen."

"Hon vill inte att någon ska tro att hon är efter sonens pengar - för det är hon inte.

"Men hon har inte köpt kläder till sig själv på två år! Hennes son skriver en självbiografi och ingen visar den för henne.

"Det är löjligt. Och Pattie plågas över det.

"Hon är i en tuff position. Hon känner att hon skärs ut ur sin sons närhet av människorna omkring honom.
Hon vet inte vad hon ska göra. Det var ett stort steg för henne att äntligen gå ut och leta efter en advokat för sig själv.


Nu får vi se om hon följer med.

Av mikaelasofias - 19 oktober 2010 18:22

    

Ne-Yo skriver låtar till Justin Bieber, Rihanna, Beyonce, Carrie Underwood och Tim McGraw.

Ne-Yo säger att han och Bieber "bara skriva några låtar ... Jag tror att han har den typ av talang som kommer att hålla. Han behöver bara materiella skivor, den typ av bokföring som kommer att växa med honom och låta hans fans att växa med honom".

Han fortsätter: "Det är därför de kom till mig och det var det jag gav dem... (Låtarna) är inte så vuxna, det är liksom inte: 'Han vet inget om de där sakerna' men det är inte barn saker, heller".

- 411Mania

 

Av mikaelasofias - 19 oktober 2010 18:18

hejsan hejsan måste bara berätta en sak.

När jag kom hem från skolan idag  låg justin biebers självbiografi i brevlådan  :D

     

  


Av mikaelasofias - 19 oktober 2010 09:28

  

Kissie skrev här om dan ett inlägg om emos, och då gjorde hon då "emo bandet" tokio hotel där de tänker på Justin... 


Av mikaelasofias - 19 oktober 2010 09:27

    

         

Klicka på dom små bilderna för att få dom i större format :D                    

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards