Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 20:16

   

Ni kanske har märkt att Justin postar olika "pusselbitar" på sin twitter?             det är till hur hans filmaffisch kommer att se ut.... :D   

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 20:15

  

Under sitt besök i Japan så har Justin Bieber gjort många intervjuer redan och pratade lite om att hans nya album kommer att släppas nästa år. Igår, den tolfte Oktober, sa Justin i en intervju att han var mer fokuserad på att släppa sin officiella biografi, som redan finns att köpa & sin 3D-film, men han talade lite om albumet också:

"Hur som helst, albumet kommer att vara coolare än de tidigare albumen, det kommer verkligen bli det coolaste albumet ni någonsin har hört!" Sa Justin med ett leende i en intervju i Osaka.

Om fansen inte redan ser fram emot det nya albumet så kommer det bli ännu bättre, det sägs att det kommer släppas en bonus-CD senare detta året, 2010!

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 20:13

   

Ett litet utdrag från Justins bok där han berättar om hur det var när han uppträdde på gatan i Startford innan han var känd.

"Min mamma kände sig inte så säker, så hon insisterade på att min morfar skulle sitta i hans bil tvärs över gatan. Jag hoppades på att jag skulle kunna få 20 dollar. Efter några timmar, hade jag nästan $200. Det kändes som om jag hade hittat en guldgruva.


I slutet av dagen, fanns det en lapp i mitt gitarrfodral. Det stod något som typ, 'Du är söt! Ring mig! Love, Tiffany.' Och ett telefonnummer. Jag var tolv."

  

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 20:11

  

Justin avslöjade för Daily Mirror Magazine att han älskar TV-serien The Inbetweeners: "Jag kom över Inbetweeners och, hurrni, var det roligaste jag någonsin sett. Det var så verkligt och faktiskt vad som händer på skolan."

"Så många High schools försöker glamorisera skolan, men detta var riktigt och det de gjorde var så roligt. Om de ska göra en fjärde serie eller en film, skulle jag se till att jag var ledig för att provspela. Om de vill ha mig så finns jag där!

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 20:05

                    

     

                 

  

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 17:58

     Tweet från justin:

   

  Det kommer postas ut olika bitar av en filmaffisch till Justin's film på twitter. Var 3:e timme kommer en ny bit ut. Just nu finns det fem bitar till "pusslet,

 När "pusslet" är klart kommer vi får reda på vad Justin's film kommer att heta.. :D :D :D :D

Klicka http://twitpic.com/2x95r6 för att komma till pussel biten #1

Klicka http://yfrog.com/416zaj för att komma till bit #2

Klicka http://twitpic.com/2xc127  för att komma till bit #3

Klicka http://twitpic.com/2xd7kk för att komma till bit #4

Klicka http://twitpic.com/2xejf5  för att komma till bit #5

Klicka http://twitpic.com/2xftd6  för att komma till bit #6


    



Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 17:56

En av Justin's bästa vänner Christian har lagt upp en video på youtube där man kan se att han har Justin postrar på väggen.....Det var i det rummet som Justin dansade till Freeze för några år sedan.... :D :D :D

Creds

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards