Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 22:34

  

Om ni inte vem som är jusitn så är de han som har grön tröja under sin lag tröja :D

Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 22:29

  

Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 22:16

  

Katy Perry är inställd på att utmana Justin Biebers nagellack.

popstjärnan har av planer på en ny nagellack linje.

 Den färgglada "California Gurls" sångare, som är känd för sin ständigt föränderliga nagellack , har i samarbete med OPI, samma företag bakom Biebers one less lonley girl  produkt.Justin biebers  utbud av lacker kommer att finnas tillgänglig via amerikanska butiker i tid till julhelgen. Katy Perry för OPI Kollektionen kommer att finnas i januari 2011 och kommer att innehålla fyra olika nyanser: Teenage Dream; Not Like The Movies; Last Friday Night, and The One That Got Away.
Perry vände huvuden på MTV Video Music Awards i september av idrottsförbund en skräddarsydd manikyr featuring bilder av hennes make-to-be Russell Brand.

 

 -Ace Visa Biz





Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 19:45

  

Ex "American Idol" domaren Simon Cowell förbereder sig för att hans "UK" hit "The X Factor" ska visas i USA - och han sa att han redan hade en del stora stjärnor att fråga om att bli en del av det ... inklusive Justin Bieber!

"Han [Justin Bieber] är villig att vara med och dömma några av avsnittena " sa Cowell.

Simon Cowell sa till "Extra" : "Vi hade ett samtal från någon nu i helgen, en mycket väl känd som ur det blå ville vara domare på showen. Och det är en av den mest kända artisten i världen. "


Source: - Warnerbros

Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 19:38

               

            

Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 18:57

  

Står inte direkt någon fakta om detta  men tror att det var mega fanet de står mer om detta i ett inlägg som jag har skrivit tidigare http://justinbiebermyworld.bloggplatsen.se/2010/10/16/3763853-justin-forlovningsparty/ men iallafall denna tjej gick till en justin bieber - konsert iklädd en brud-klänning.
Men seriöst vem vill inte vakna upp brevid Justin varje morgon ?
Vad tycker ni, har hon gått lite över gränsen här?
 
Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 18:54

  

Justins mamma har förnekat rykten om att Justin har sparkat sin manager, och kallade rapporten "absurda".

Det har länge ryktats att Justin avskedat sin manager, Scooter Braun. Men Justins mamma, Pattie Mallette, förnekade de falska nyheterna.

"Nyheten är inte sann . Snälla, tro inte allt som du hör. Ingenting har ändrats i Justins team. Scooter Braun och alla de andra i teamet vi älskar er!"
Skrev Pattie på sitt Twitter-konto.

-Urban LITTERATUR MAGAZINE

Av mikaelasofias - 23 oktober 2010 18:53

Men herregud vad coolt :D

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards