Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av mikaelasofias - 6 oktober 2010 19:32

  

Av mikaelasofias - 6 oktober 2010 19:25

  


Så här skriver MTV:


Det ser ut som om MTV kommer att ta tillbaka sitt humor program Punk'd till nästa år. Denna gången dock, kommer programmet inte att ha Ashton Kutcher som programledare, men istället säger källor att MTV försöker få pop-ikonen Justin Bieber.

Punk'd sändes för första gången år 2003 och höll på till 2007 men hursomhelst så förlorade programmet mot slutet av året bland annat sin kreativitet.

Men efter ett tag bestämde de sig för att de ville ha tillbaka showen igen och Ashton Kutcher kommer att fortsätta som regissör. Men MTV tycker att Justin Bieber hade fungerat bättre som programledare, med tanke på hur många tonåringar som tittar på programmet.


Av mikaelasofias - 6 oktober 2010 19:23

  


Fjortistjejer ???? okeeej 

Av mikaelasofias - 6 oktober 2010 19:06

  

Senaste gången Justin var med i Teen Vouge.

Justin Bieber är den enda Teen Vogue personen i historien och att inte närvara vid deras årliga tidskrift firande. Arrangören berättade E! Online kvällen innan: "Om han inte kommer, kommer det att vara första gången en cover person inte i partiets historia."

Justins publicist sade att han var på en flygning tillbaka från Sydafrika form semester med sin familj, inte en affärsresa eller en tävling. Justin landade i Sydafrika

Av mikaelasofias - 6 oktober 2010 19:05

  

Från Anto: Min väns mamma glög med Justin Bieber på väg från New York till Toronto. Hon sa att han inte var så artig och ville inte ta en bild med henne eller att skriva mer än en autograf. Hon sade också att han var mycket mager.

- Oceanup

Av mikaelasofias - 6 oktober 2010 19:04

  

Justin kommer att vara gäst för en nypremiär av Ashton Kutcher's Punk'd för MTV, rapporterar NY Mag. Ashton kommer att finnas kvar på som en exekutive producent. Om Justin kan låtsas spela med kommer han troligen att visas i ett par tidiga episoder som deltagare i upptåg, sedan gradvis återgå till mestadels införa segment.

-OceanUp



Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards