Alla inlägg under april 2011

Av mikaelasofias - 23 april 2011 17:43

 


Tonårsidolen Justin Bieber har alltid en OLLG flicka på scen, men hans flickvän Selena Gomez tycker inte att han ska ha det längre.
Selena berättar: "Jag mår dåligt när Justin tar upp andra scen, jag känner att jag inte skulle vara den sista flickan i hans liv som han vill ha"

Vad tror ni, tror ni att selena skulle säga detta?

Av mikaelasofias - 23 april 2011 17:41

 


Joel Madden förvånade Justin Bieber fansen i Malaysia i torsdags kväll (21 Apr11) gå upp på scenen för att utföra med tonårs superstjärnamn.

The Good Charlotte rocker gick på JB's konsert i Kuala Lumpur - och slutade med att sjunga hit låten Don't Wanna Be In Love framför publiken.

I ett inlägg på Twitter.com för att improvisera konserten, skrev Madden, "Nu ska jag åka och kolla på Justin Biebers konsert i KL (Kuala Lumpur) Malaysia. YEAAHH! Och han spelade en ny låt och det är en hit! "

Föreställningen visade sig att vara populär hos Biebers fans - Madden blev en hit Twitter efter showen, och tillade: "Jag är en trend Twitter just nu? WTF (vad f ** k) man. Det är vad som händer när man kommer in på scenen medJustin Bieber. Hell yeah ... Tack för goda tider KL, var Malaysia bra, nu är det dags för Singapore. "

Samtidigt så twittrade Bieber : "Showen måste vidare! Stor show ute i regnet i Malaysia! Det var otrolig och det var varmt !!!!"

Av mikaelasofias - 22 april 2011 16:06

Justin hoppar ner till publiken!

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards