Alla inlägg den 16 april 2011

Av mikaelasofias - 16 april 2011 19:05

 


Hur känns känns det att folk kallar dig "nya justin bieber"?

Jag älskar Justin Bieber så det är som den bästa komplimang jag någonsin fått tror jag, , det är coolt," Rebecca Black berättar E! Nyheter.

Rebecca hoppas att hon en dag kommer få sammarbeta med Justin på en låt.

På frågan om vilken låt hon ska sjunga med Justin, sade hon: "Jag skulle lämnar det upp till honom. Han har mererfarenhet än vad jag har, det lämnar jag till honom. "

Trots att ingen tala om ett sammarbete nämnde Rebecca också en annanstjärna hon beundrar, "Jag älskar SelenaGomez. Hon har varit i branschen sedan hon var så ung, och hon har inte fastnat i alla rehab eller droger eller något annat. "

Av mikaelasofias - 16 april 2011 19:03


Presentera Skolor för alla, en insamlingskampanj utmaning att samla in pengar och hjälpa Pencils of Promise att bygga skolor och tillhandahålla grundläggande utbildning till 75 miljoner barn i världen som inte har det.

Kom igång med att samla vänner, familj, din skola, eller hela samhället omkring insamlings sida!

Kampanjen pågår från 15 april till juni 30 och en lycklig deltagare får ett personligtbesök från Bieber sig själv skolan som du väljer. (Men det gäller nog bara USA)

Och kom ihåg-Medan en person kan göra en förändring, kan bara vi tillsammans förändra världen.

Mer info besök http://www.schools4all.org

Av mikaelasofias - 16 april 2011 18:52

 


Selena Gomez och pojkvännen Justin Bieber sades ha fått det svårt med deras förhållande nyligen.

Men som tur är – stämmer det inte! Ken Baker för E! News rapporterar att istället för att tappa kontakten – har de planerat att ses nästa vecka i Asien

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards