Alla inlägg den 21 april 2011

Av mikaelasofias - 21 april 2011 23:38



Tonårs
popstjärnan Justin Bieber betalades för $ 1 miljon euro för sin my world tour konsert i Tel Avivs Hayarkon Park förra veckan avslöjade The Hollywood Reporter på onsdagen.

Beloppet betalades upp trots att det fanns minst 11.000 färre konsertbesökare än 35.000 som arrangörerna hade hoppats på, enligt rapporten.

"De överbetalda markeade det inte rätt," i artikeln citerade israeliska projektansvarig Shuki Weiss som säger. "Jag tyckerdet är viktigt för varje artist att komma till Israel, men du måste kunna din publik."

Bieber anlände till Israel i måndags, och har blivit mobbad av massor av tonårstjejer och paparazzi sedan dess.

Omkring 200 unga fans samlades i Tel Avivs Sheraton Hotel när han kom, de stannade där i timmar i hopp om att få se honom. Han bokade enligt uppgift rum fem i hoteller, i ett försök att sprida folkmassor.

Han skulle träffa premiärminister Benjamin Netanyahu, men de ställde in dagen efter sångarens uppgift vägrat att träffa barn som lever i samhällen som drabbats av Gaza raketbeskjutning.

Av mikaelasofias - 21 april 2011 23:36




Justin
blev tillfrågad av Time magazine om vem han tycker är den mest inflytelserika personen i världen just nu.

Hans svar via NY Post, "[Det] får vara Charlie Sheen. Han fick en miljon följare på en dag på Twitter. Och ... jag har aldrig sett det hända förut. Plus, han har tiger blod, och han vinner alltid "

Men Charlies uppgift gjorde
inte det årliga Time 100-listan, som avslöjas i morgon.

Av mikaelasofias - 21 april 2011 23:33


Nu finns my swaggs mean på spotify.

Av mikaelasofias - 21 april 2011 23:31

Justin Bieber borde kanske vara den nya domaren i "Britain's Got Talent" ?
Har du tittat på Britain's Got Talent? Justin Bieber har säkert gjort det, och han har redan plockat ut sin favorit som han tycker ska vinna!
Justin har tagit ut en kille som acoustic sångare, Michael Collings . Som han tycker är en pesrson man ska titta på i år, kolla in Michales uppträdande här nedan.


"Jag vet att vi bara är på första avsnittet på säsongen, men jag gissaratt han måste vara en stor favorit redan, "säger Justin Bieber

"Han var verkligen en otroligt begåvad kille. Jag är säker på att hans liv kommer aldrig att bli detsamma igen. "
Som ni kan se videon, så såg domarna inte så förväntasfulla ut av Michales uppträdande, på grund av hans outfit.
"Det är en klyscha men dessa program/shower är till för såna personer som Michael," fortsätter Justin.

"Man skulle kunna
tro, att efter Susan Boyle, skulle människor vara beredd på det oväntade. Men jag tror fortfarande inte någon förväntade det. "

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards