Alla inlägg den 10 april 2011

Av mikaelasofias - 10 april 2011 19:01

 



  • Bilder som vi aldrig har sett förut.
  • Aldrig tidigare visade bilder.
  • En danstävling mellan Justin och hans crew.
  • En fullängd, liveuppträdande av "Favorite Girl.
  • En speciell video där man ser när Justin tar farväl av sin frisyr(hairflip). Vi kan fortfarande inte tro att den är borta.
  • Detta gäller bara för dom i USA!
Av mikaelasofias - 10 april 2011 19:00

         

Av mikaelasofias - 10 april 2011 18:59

 


Fans är jätte tagande för premiären av "Khloe and Lamar". Det är planerat att premiären är 10:e April på E!, showen kommer fokusera på Khloe Kardashians äktenskap till Lamar Odom. Nu har "Kardashian Examiner" några skvaller om serien att erbjuda i dag.


Lamar var besviken för att han inte kunde vara med på all-star teamet, men hans styvbror har en chans att samarbeta ihop med Justin Bieber för hans egna stora spel.


Rober Kardashian, Justin Bieber och Jimmy Kimmel är alla valda att spela under "the celebrity all-star" spelet detta år. Lamar är bitter för att han inte var vald för NBA spelet, men han valde ändå att komma dit och stötta Rob

Av mikaelasofias - 10 april 2011 18:58

 


Beliebers gör dina telefoner redo! Dancing with the Stars-tävlande Romeo Miller säger att han har en överraskning planerad med tonåriga pop känslan Justin Bieber om han går till finalen!

"Alla Justin Bieber fans kan ringa och rösta på mig oc...kså. Om ni alla håller röserna på mig har jag en överraskning, något med Justin. Jag kan inte riktigt säga men om jag gör det till finalen, ska det vara en stor överraskning för Bieber fans", avslöjade Romeo i en exklusiv intervju med HollywoodLife.com.

Romeo spelade kändis basket med Bieber för några månader sedan, och vi kan inte vänta och se vad den 21-årige rapparen har planerat med sin all-star lagkamrat! Romeo pratade om hur säsongen skulle gå om Justin var på Dancing with the Stars.

"Om Justin Bieber var på DWTS skulle alla andra lika gärna sluta. Han skulle inte ha problem med röster. Plus att jag tycker Bieber har en heads up eftersom han redan gillar dans och har redan några danssteg,'' sade Romeo.

Ändå vill sångaren / skådespelaren påpeka att en bakgrund inom dans inte nödvändigtvis gör balsal lättare. "Det är faktiskt en utmaning, det är inte så lätt som det ser ut", erkänner Romeo. "Jag har haft vänner som kommer från mina repetitioner, vänner som är dansare, och de försöker göra de rörelser med mig och det är en annan process. En hård process. Sällskapsdans är en helt annan sak."

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards