Alla inlägg den 20 april 2011

Av mikaelasofias - 20 april 2011 16:05



Det kan inte vara roligt, att vara Justin Bieber ibland.

Visst, han har en hit som Baby till hans namn, har varit stjärnan i en 3-D film biopic (Never Say Never), och vann årets artist på American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han kan räkna kändisar som Usher och Kim Kardashian som vänner.

Men när det kommer till hans beundrande allmänhet, måste han vara försiktig, sade han till en reportrar på en presskonferens på Singapore Indoor Stadium igår, timmarna innan han intog scenen för hans utsålda gig här.

Att ta itu med varför han inte stannade för att hälsapå  sina fans efter landningen på Changi Airport på måndag, sade han:

"Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-EP, My World, under 2009 - önskar att hans fans skulle tona ner det.
 
"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig, sade han.

Han tillade sombrely: "Jag älskar mina fans, men jag kan inte sättas i positioner där jag är i fara. Ibland blir flickorna för galna och tar tag i mig. "

Faktum är att 17-åringen - som reste hit med ett team som innehåller hans mpappa, Pattie Mallette - inspirerar pandemonium.

Förra året fick ett framträdande i Australien kortas av när en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem tidigare denna månad var de enligt uppgift för mycket folk vid ankomsten. Sightseeing planer fick ställas in, tack vare det som nu kallas "Bieber fever".

Och förra månaden i Liverpool, så förklädde sig två av Biebers kvinnliga fans sig som hotell städare, och smög sig in i hans svit.

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards