Alla inlägg under april 2011

Av mikaelasofias - 13 april 2011 13:51

 

JB blev attackerad av skrikande fans utanför hans hotell i närheten av Tel Baruch stranden,Israel.
Justin Bieber besökte Tel Aviv stranden med sina föräldrar och sina gruppmedlemmar, spelade den traditionella "matkot" paddleball spel,åkte moped och sedan åt de lunch!

Medans han njuter av mopeden, så fångade fansen honom och började skrika, angripna och driver med honom! Lyckligtvis var hans livvakt där för att skydda honom.

Justin Bieber kommer att uppträda vid Tel Avivs Yarkon Park på torsdag kväll, förväntas att stanna i Israel fram till lördag kväll


Av mikaelasofias - 13 april 2011 13:50

 


Cirka 700 barn från södra israeliska samhällen som har drabbats av raketer och missiler från Gaza fick gratis biljetter för att se Justin Biebers konsert.

Biljetterna till torsdagens konsert i Tel Aviv, liksom transport, är en gåva av The Schusterman Foundation-Israel, Morningstar stiftelsen och ROI gemenskap av unga judiska innovatörer.

ROI närmade sig Schusterman Foundation för att täcka kostnaderna för biljetterna, som lämnades till en rabatt för att hjälpa de israeliska barnen.

Justin Bieber anlände i Israel i måndags och är planerad för att turnera i landet.Enligt en uppgift så kommer JB att besöka kristna platser i Galileen, Döda havet, Masada, Acre och Caesaria. Han rapporteras också för att han är planerad att träffa premiärminister Benjamin Netanyahu. WOW

Av mikaelasofias - 13 april 2011 13:46

 

Justin Bieber är en av de mest talangfulla ungdomar just nu ... men nu är han också en av de rikaste. Popstjärnan har tjänat minst $ 100 miljoner (ca 700 miljoner kronor) under de senaste åren!


Tydligen tjänar Bieber ca. $ 300.000 per konsert och samtidigt tjänar han massa för sina album, försäljningar, merchandise, kändis intyg och personliga framträdanden.

Ser ut som hans förmögenhet är satt att sväva också ... han är med i ett 2 års kontrakt med en acne behandling cream Proactiv ", där han kommer att tjäna en jättestor summa på $ 3 miljoner ( ca 21 miljoner ).

Men medan han är fortfarande under 18 år måste han följa sin mammas regler. För just nu får Justin  endast $ 50 ( ca 350 kronor)  i fickpengar per dag, och om han inte gör sina läxor får han inte sina fickpengar.


Tror du att Justin kommer att spendera sina pengar på ett klokt sätt ... eller blåsa allt när han fyller 18 år

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards