Alla inlägg under februari 2011

Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:47

Justin oc Selena var i L.A tillsammans och här kommer det bilder på dom när dom lämar hotellet i L.A ST Regis i Diana Point.
          

Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:44

  


Justin Bieber kan inte uppträda utan att vara rädd för att fansen ska bli allvarligt skadade.

Galna Bieber-fans har tvingat "Never Say Never"' ledningen till att sätta ner foten och vägra att boka stjärnan på några arenor eller liknande platser där ståplats är det enda utrymmet.

Justin's livvakt, Kenny Hamiltion, berättade nyligen för Rolling Stone att han fruktar på någon av de unga fansens säkerhet. "Du har en mobb driver och även ifall de 'bara' är små flickor så kryper dom ovanpå varandra med sina armar och ben, och de blir skadade."

Trygghet och säkerhetsfrågor angående fansens "Bieber fever" för Bieber har varit ett problem ganska länge. I april avbröts en konsert i Sydney efter att fans bröt ner er folkmassa och rusade framåt vilket gjorde så att fansen längst framme vid scenen blev nerputtade. . I December var Bieber tvungen att avbryta en fight mellan fans i Pittsburg då de bråkade över en handduk som han slände ut till fansen/publiken.

Justin har själv haft egna "problem" med fans då han var tvungen att fly på en Segway från en grupp flickor som jagade honom innan en kosert förra sommaren i Glendale, Ariz. Väldigt nyligen skickade alltför ivriga fans dödshot till Grammyvinnaren Esperanza Spalding när hon slog ut Justin Bieber i  Best New Artist-ketegorin. Den rykatande flickvännen Selena Gomez har fått likadana dödshot från fansen via Twitter.

Den nya begränsningen kan även sätta stopp för Biebers mindre framträdanden såsom CD-signering som han tidigare har fått avboka just pågrund av säkerhetssjäl.

Ledningen har enligt uppgift bekräftats alla sittande platser för Biebers kommande My World Tour i Europa, som drar igång den 4 mars i Storbritannien.

Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:43

  

Hannah Big var ett omedvetet fan, hon var ivrig över att få se Justin Bieber's storfilm: Never Say Never redan innan hon ens visste om att hon var med i filmen. När hon fick reda på att hon var med i fan-delen i filmen fick hon en stor chock.

"Jag är mer upphetsad än vad jag någonsin har varit i mitt liv," sa hon. "Det är Inte varje person som får vara med i en Justin Biebers Film och han är liksom min favorit artist"

Never Say Never dokumenterar den unga kanadensarens väg till berömmelsen medans han förbereder sig för sin första spelning på Madison Square Garden. En stor del av filmen spelades in fram tills när han uppträdde på Scotiabank Place i Augusti.

I filmen blir Hannah Big och hennes barnvakt Kayla och hennes pappa hämtade av medlemmarna i Justin Bieber's crew för att flytta från sina platser till 300-nivån i den 4deraden.

En tårögd Bigelow talar om för kameran att det var den bästa dagen i hennes liv. Hon fattade fortafarnde inte, till och med när kamerorna fotograferade olika bilder för Bieber's dokumentär tills hon såg filmen. Hon sa att hon är lycklig över att hon är med i filmen eftersom det är hennes sammanbindning till hennes favoritstjärna Justin Bieber.

"Han måste kolla igenom filmen och sedan se den själv" sa hon. "Han måste veta vem jag är"

Av mikaelasofias - 27 februari 2011 19:58

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards