Alla inlägg den 15 februari 2011

Av mikaelasofias - 15 februari 2011 19:28

  

Av mikaelasofias - 15 februari 2011 18:58

  

Av mikaelasofias - 15 februari 2011 17:41

  


Backstage på Grammys, svarade Bieber på några frågor om sin framtid - samtidigt kontrollerade han sin telefon för inkommande textmeddelanden och bevisade trots att hans megastjärna status, är att han fortfarande bara är 16 gammal.

Alla fans är drabbade med Bieber fevern kanske vill överväga miljöprövningens ut med fastigheter norr om gränsen. På frågan om rykten om att han hade köpt ett hus i Los Angeles, pratade Bieber om hans nuvarande liv i sin  hemstad Atlanta och släppte en bombkälla: Han funderar på en flytt tillbaka till Kanada!

Att vara en god förlorare.
"Jag är verkligen glad för henne," sa Bieber om Esperanza Spalding, som han förlorade mot för Best New Artist. "Jag hade en bra kväll. Jag fick utföra. Jag gjorde med min mentor, vilket är fantastiskt. Jag är verkligen glad för henne och jag hoppas på att hon har ett bra år. "

Location, location, location.
"Det är falskt, sa han om ryktet om att  han hade köpt ett hus i L.A Medans han fortfarande är glad i Atlanta (" Jag har många vänner nu "), tänker han att återvända till sitt hemland. "Jag tror att jag kan flytta tillbaka till Kanada."

Bieber Fever.
"Jag tror det är bara en term som mina fans har gjort. Det är en epidemi. Jag skojar bara. haha:P
Jag är inte den som gjorde det. "

Alla hjärtans dag planer.
"Jag ger henne blommor och tar ut henne på en lunch."

Pengar frågor.
"Jag har en affärschef," svarade tonåringen när de ombads om hur han håller reda på hans växande imperium.

Han är mer än en trummis.
"Jag är bara en all-around musiker. Jag spelar gitarr, trummor. Så musik betyder allt. Jag vet inte om vad jag skulle göra utan musik. "

Där han kommer att vara i 10 år.
"Jag ser mig fortfarande göra musik och fortfarande musikalisk och göra låtar
och glädja mina fans. "
-" title="http://parade.com">-" target="_blank">parade.com">- Parade.comTFOJB

Av mikaelasofias - 15 februari 2011 17:36



  Nu har Universal Music tillsammans med Paramount gjort en sida på facebook som är den officella sidan för Never say Never här i Sverige.
Där kommer man få information om Never Say Never i Sverige, skivsläpp och tävlingar och en massa andra sker som är roliga.  Där kommer även de officiella nyheterna om Justin från Sverige släppas!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN!

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards