Alla inlägg under februari 2011

Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:56

     

Justin Bieber och Selena Gomez gick på den röda mattan tillsammans på Vanity Fair Oscars Party som hölls på Sunset Tower Hotel i söndags den 27 Februari i West Hollywood, Kalifornien.

Det ryktas om att paret höll varandra i händerna när dom gick på röda mattan och stannade även nära varandra hela kvällen.

Stylist Basia Richard valde en vacker Dolce & Gabbana klänning till Selena, tillsammans med Lorraine Schwartz smycken, Brian Atwood skor, och en Judith Leiber outfit.

Justins film Never Say Never har precis släppt en Director's Cut version för en veckas engagemang, vilket hjälpte filmen att vara kvar i topp tio helgens biljettkassa.
                

      

Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:52

  

Selena Gomez och Justin Bieber var på St Regis Hotel i Kalifornien idag.

Det var Buzz som cirkulerade att Selena Gomez och Justin Bieber gjorde slut. Men det visar sig att de två älskade fåglarna var på St Regis Hotel i Kalifornien idag. Det älskade paret verkade inte göra slut snart, så som de njuter på en solig dag tillsammans i Karlifornien i det fantastiska vädret. Frågan är........ Vad gjorde de på ett Hotell?!!

Denna bilden var postad via twitter och den fångade Selena Gomez och Justin Bieber ute i naturen tillsammans. Vad gjorde dom exakt i det rummet på
St Regis Hotel i natt? Förhoppningsvis så blev det ingen smutsig Bieber, uppenbarligen så är det en mindreåring. Tsk Tsk Gomez, förhoppningsvis så har du fortfarande kvar din ring av guld eller så kanske den kanadensiska popsångaren har den.. Vem vet?


Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:49

  

Fans var runt omkring när Justin Bieber och Selena Gomez lämnar St Regis Hotel i Kalifornien.

Kolla in videon nedan, tillfångatagen av @ TheErikaPerry

Jag antar att det var känsligt ögonblick för Selena Gomez.

Men vad gör JB med Selena Gomez på hotellet? De kanske firade framgången av justins film Never say Never.

Till en början så visste Justin Bieber inte  om att det var fans. Men till slut så får fansen ta ett gruppfoto med honom.
  

Läs om vad Erika säger om videofilmning med Justin och Selena Gomez i hotellet:

"Jag låter som ett galet fan och jag sa till mig själv innan att jag skulle vara lugn ... men det var Justin Bieber så jag kunde inte hålla mig ahahahha ... Jag gick till badrummet St Regis och då var dom där just där i dag"


Jag har inte gjort så att Justin ich selena får några dåliga dagar. Jag la ut denna vidoen bara för att jag ville visa att jag hade träffat honom. Dom var inte oförskämda, de var ju ändån påväg att lämna hotellet. Om det va något så var det ju alla, inklusive mig som var oartig och kränkte deras integritet.


Jag gillar Justin Bieber och jag kan medge att hag var verkligen helt galen när jag såg honom men jag kommer aldrig delta i denna Belieber sekten.

Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:49

  

Fans var runt omkring när Justin Bieber och Selena Gomez lämnar St Regis Hotel i Kalifornien.

Kolla in videon nedan, tillfångatagen av @ TheErikaPerry

Jag antar att det var känsligt ögonblick för Selena Gomez.

Men vad gör JB med Selena Gomez på hotellet? De kanske firade framgången av justins film Never say Never.

Till en början så visste Justin Bieber inte  om att det var fans. Men till slut så får fansen ta ett gruppfoto med honom.
  

Läs om vad Erika säger om videofilmning med Justin och Selena Gomez i hotellet:

"Jag låter som ett galet fan och jag sa till mig själv innan att jag skulle vara lugn ... men det var Justin Bieber så jag kunde inte hålla mig ahahahha ... Jag gick till badrummet St Regis och då var dom där just där i dag"


Jag har inte gjort så att Justin ich selena får några dåliga dagar. Jag la ut denna vidoen bara för att jag ville visa att jag hade träffat honom. Dom var inte oförskämda, de var ju ändån påväg att lämna hotellet. Om det va något så var det ju alla, inklusive mig som var oartig och kränkte deras integritet.


Jag gillar Justin Bieber och jag kan medge att hag var verkligen helt galen när jag såg honom men jag kommer aldrig delta i denna Belieber sekten.

Av mikaelasofias - 28 februari 2011 14:48

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards