Alla inlägg den 26 februari 2011

Av mikaelasofias - 26 februari 2011 20:52

  

Av mikaelasofias - 26 februari 2011 20:38


Hoppas Director's Fan Cut även kommer till Sverige! Åh kan det inte bli 23 mars snart? Vi får lydigt vänta 25 dagar kvar nu till premiären Beliebers

Av mikaelasofias - 26 februari 2011 20:33

       

                         Bara några månader sedan kom rykterna om att Justin och Selena var tillsammans, men tydligen så är Justin Bieber och Selena Gomez väldigt lyckliga tillsammans, så lyckliga att de inte kan sluta säga "Jag älskar dig" till varandra.

en källa ...har berättat att Justin var den första som sa det till henne och att efter det så kan de inte sluta säga det till varandra.

Men det konstigast är att paret inte har gjort någon bekräftelse om deras relation, även om alla har märkt att de är mer än vänner.

Även för några dagar sedan skickade Bieber till Selena blommor

Av mikaelasofias - 26 februari 2011 20:32

  

Av mikaelasofias - 26 februari 2011 20:30

  


Enligt tidningen där Justin Bieber fans är lättast att upptäcka. Vanligtvis kommer i form av tonårsflickor, men det finns manliga och mer mogna "Beliebers" där ute också. I själva verket så har , Kim Kardashian, Chelsea Handler, och Johnny Depp sagt  att de har "Bieber Fever".

En "Belieber" märks av dessa egenskaper, avslöjar Rolling Stone: "Deras huvudsakliga verksamhet ingår att skapa jätteaffish collage med bilder klippa ut bilder från tidningar, Tweeta med handtag som" MrsBieber, "skriver Biebers namn om och om igen på baksidan av deras bärbara datorer, skrek vid ljudet av hans namn och skriva fan fiction där han dumpar Selena Gomez, gifter sig med dem och aldrig gör sig av med denna frisyren osv. "

Justin's fans är så lojala så att det har slagit ut: Clay Aiken's "Claymates," Katy Perrys "Katycats," Nicki Minaj's "Barbies", Adam Lambert "Glamberts," Mariah Careys "Lamm," Rihanna's "Navy," New Kids on The Block's "Blockheads," Hansons "Fansons", "Glee's" "Gleek's" och Lady Gagas "Little Monsters". Märkbart frånvarande från listan var "Twilight's" "Twihards."

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards