Alla inlägg under februari 2011

Av mikaelasofias - 25 februari 2011 17:56

  


Justin Bieber har just förlorat många fans eftersom att han har klippt sitt hår och hans fans slutade följa honom på Twitter.

Enligt dagstidningen Thisislondon.co.uk så var Justin Biebers fans så besviken på den nya hårfrisyren så de slutade följa honom på  Twitter. Drygt 80.000 av Justins 7.500.000 Twitter anhängare beslutade att sluta följa honom för att han la ut bilder på sin nya look.

Ett fan tweetade: "Jag kan inte tro att han gjorde det ... inte så söt JB."
Medan ett annant fan skrev: "Jag kunde gråta Justin, varför varför varför"

Lyckligtvis finns det alltid mer nya människor efter JB än människor som slutar att följa honom! :)

Är du besviken? eller nöjd med hans nya look?

Av mikaelasofias - 25 februari 2011 17:55

  

Justin Bieber fyller 17 år den 1 mars 2011. Och han avslöjar vad hans planer är för den stora dagen.

Så vad ska Justin göra på sin 17 årsdag?

Justin berättade Entertainment Tonight: "Jag har bara, liksom, fyra dagar, så jag ska bara koppla av, eftersom jag börjar med  min världsturné  den [mars 4] - så bara att mentalt förbereda och bara koppla av. Ingen födelsedag bash. ... Förhoppningsvis så kommer mina morföräldrar hit och då kommmer jag att kunna spendera lite  tid, med dem. Min mormor gör den bästa ostkakan med  körsbär.. Hon gjorde det för min 13-årsdag. "

Av mikaelasofias - 25 februari 2011 17:51

  


Justin överraskar Ellen och publiken. Han pratar också om hans nya frisyr och den nya versionen av Never say Never 3D filmen. Justin dansade runt och hans jeans var helt under rumpan. LOL.  Justin hade tänkt att ge Ellen en liten del av hans klippta hår för välgörenhet.

Det roliga är att hundratals flickor väntade på att se Greyson Risk på Ellen Show men de fick en överraskning av Bieber

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards