Alla inlägg den 27 februari 2011

Av mikaelasofias - 27 februari 2011 19:58

  

Av mikaelasofias - 27 februari 2011 19:16

    

Av mikaelasofias - 27 februari 2011 19:14

  


Justin Bieber letar efter ett bra sinne för humor i hans potentiella flickvänner.
Justin Bieber gillar roliga tjejer.

Den tonåring sång sensation - som har varit romantiskt samband med Selena Gomez - har kvinnliga fans över hela världen, men för att fånga hans uppmärksamhet eventuella flickvänner måste ha ett bra sinne för humor, liksom vackra ögon och en bra leende.

Han sade: "Jag gillar tjejer med fina, vackra ögon och ett vackert leende. Jag gillar tjejer som är roliga eftersom jag gillar att skratta och skämta. "

Medans Justin är Tacksam för all uppmärksamhet så medger ahn ibland att det kan bli för mycket. Han är kvar fruktade han för sin säkerhet och att han följer sina fans.


Han förklarade: "Vid en konsert i New York förra året väntade 1.000 flickor och 10.000 dök upp, så säkerheten var inte redo för det. Det var en säkerhetsrisk för barnen "för att de tryckte upp mot glaset, så det var riktigt dålig. Den värsta tiden var dock definitivt i Nya Zeeland där min mamma blev nedtrampad "

I April ramlade den 16-åriges mamma Pattie Mallette omkull av alla fansen. Dom tog Justin´s keps och mobbade honom på en flygplats också.

Vid den tiden tweetade Justin om händelsen och sade: "Kom tillslut till Nya Zealand igår kväll. Flygplatsen var galen. Inte glad över att någon tog min keps och slog ner min mamma. Kom igen nu människor!! "

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards