Alla inlägg den 8 februari 2011

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 19:12

  

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 19:03

    

Ni kanse redan visste detta, men justin bieber tog över MTV`s The seven i fredags och de är allt vi hört om i timmar bokstavligen. De beliebers som väntat utanför Times Square för att gå en glimt av justin lät som en gevärskula i flera timmar.     

           

 Vi såg en massa skyltar och vi vet mycket om justin bieber, men ärligt talat detta undertecknar oss, och vi gillar fortfarande att Chuk Norris är på den här affischen och vi älskar utseenndet läpparna. hon är alla HEY MA! biebs! hej girl!       

   

 vi låter er se vad som pågick inne i studion när justin besökte The SEven men ta en titt på några av bilderna från vad som hände utanför, vi återhämtar oss fortfarande men vi måste ge större rekvisita till alla de fans som dök upp , tank att det bara var 0.05 % av de som följer justin`s twitter...         


  -MattMcDonough/MTV

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 18:54


    BIlden är från förra årets gala :)



Snooki från jersey shore kommer åter igen att få vara på röda-mattan på Grammy Galan som en av MTV´s korrespondenter. men innan hon sparkar igång live-stream evenemang denna söndag, Vill MTV news ta en titt tillbaka på hennes Största ögonblicken från förra årets gala,    


 Ett av hennes mest minnesvärda stunder var när hon fick en pratstund med justin bieber? brukar du titta på shower? får man?  han retar den unga stjärnan om Jersey Shore Vill du få en hel del liksom ,tjejer? frägade hon senare. jag tror du är riktigt söt. hur skulle du känna om en blowut? du kan göra en fantasktiks explision som Pauly D`s. med ditt hår när du fyller 18 eller något ring mej.     


 -mtv news  

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 18:31


   Ne-Yo har pratat ut om sin ånger att han inte signade justin bieber när han hade chansen. I en exklusiv interjuv med MTV UK sa Ne-yo " jag ångrar mej verkligen att ja inte signade honom han är verkligen begåvad"...


Bieber är nu signad till Usher`s skivbolag RBMG och har haft flera topption hits inklusive Baby som innehöll rapparen Ludacris   


 han förklarar hans skäl för att han inte underteckna justin"  jag visste inte vad för musik ja skulle göra med en 11-årig pojke".    


 han tillade " om ja singnat honom hade de förmodligen funkat likadant. justin är enormt begåvad och förtjänar frmagång"  


-Musicrooms.net

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 18:28

  

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 18:26

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards