Alla inlägg under februari 2011

Av mikaelasofias - 24 februari 2011 16:18

    

Av mikaelasofias - 24 februari 2011 16:17

  


I somras var det Kim Kardashian, 30, som var 16-åriga Justin Biebers drömdejt, och nu har han prövat lyckan hos ytterligare en äldre Hollywood-stjärna – Rihanna.

När de två artisterna satt bredvid varandra under en basketmatch i NBA-ligan på Rihannas 23-årsdag i söndags såg Justin sin chans att försöka charma sig till en dejt med den rödhåriga skönheten.

— Ja, jag bjöd ut henne, erkände han senare i en intervju med talkshow-värdinnan Chelsea Handler.

— Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. Jag bjöd ut henne och hon svarade typ: ”Du är för ung”, berättar Justin.

Vad påstådda flickvännen Selena Gomez tycker om Justins flirtande återstår att se…

-msn


Av mikaelasofias - 22 februari 2011 18:49

Då ska vi ut och åka skidor så uppdateringen blir nog seg,

Men på torsdag är den normal igen + att ja slutar tidigare så då blire många inlägg :)

  


Vad tycker ni om justin`s nya frisyr?

Av mikaelasofias - 22 februari 2011 17:58

        ´


Paramount's Insurge Pictures meddelade idag att de funderar på att släppa en special utgåva "Justin Bieber: Never Say Never Director's Fan Cut" en upphottad version av stjärnans film, för en exklusiv en-veckans-visning i 3D med början på fredag biografer över hela USA och Kanada.

"jag insåg att jag hade pinsamt mycket rikedomar när jag var i klipprummet."
sade regisören Jon M. Chu. Därför utvecklades snabbt idén på en mer fan-centrerad utgåva av filmen.

Efter att engagerat ha tillbringat ett tiotal timmar på Twitter och Facebook för att lära sig att fansen var mest angelägna att se mer om Justins vänner, hans hemstad liv, nya låtar, föreställningar och speciella photoshoots från premiärer världen över.

Den nya fan klippningen kommer vara 115 minuter. (nästan 2 timmar!)

thejustinbiebershrine

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards