Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 17:53

 Justin har bekräftats som officiell värd för MTV:s online EMA.

Han kommer att se till att alla pratar om det på sina mobiler, datorer och givetvis på Twitter där han har mer än 5 miljoner followers. Det roliga kommer att finnas live på www.mtvema.com
 
Han har sagt: "Jag är så glad att alla mina fans tittar på showen online med mig... det kommer bli som ett gigantiskt, globalt tittar party i mitt hus!"
 
EMA's äger rum den 7 november med en massa kändisar inklusive Katy Perry, Shakira och Plan B har bekräftat att spela live.
 
Som MTV avslöjade i förra veckan är Eva Longoria värd för natten.
    

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 09:10

Klicka:http://www.twitvid.com/CRFMW

En länk till justin bieber och som vanligt så har inte bloggplatsen.se alla funktioner

  

Av mikaelasofias - 14 oktober 2010 09:07

  

 

Justin Bieber is such a fan of Japan that he's back in the country again already and Bieber Fever ha swept the country!

He teen sensation appeared at Tokyo Dome City LaQua Garden, performing three of his biggest hits in front of thousands of screaming fans.

Justin performed Baby, U Smile and Never Say Never to his dedicated fans who had waited for hours in the pouring rain to catch a glimse of their idol.

This is just a quick trip for Justin who will be back in Canada ext week to continue performing on his My World tour.


Har skrivit om de förut men hittade lite ny information... :D

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards