Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av mikaelasofias - 5 oktober 2010 18:38

letade runt lite bland bilderna från bröllopet som Dan Kanter (justin gittarist) hade och kolla vad ja hittade

   justin sitter i hans mammas knä så söt :) :)

några fler bilder.....

                klicka på dom små bilderna så blir dom större... :)

Av mikaelasofias - 5 oktober 2010 17:21

Hoppas verkligen dockan kommer att säljas i svergie... :) :)

Av mikaelasofias - 5 oktober 2010 16:37

  


Någon som ska köpa???...boken ja ska men har inte bokat den än så ja kommer nog få den ganska sent kanse i början av november men då fyller ja år så önskar mej nog den och en tröja med jb, på i födelsedags pressent.... :) :) :)

Av mikaelasofias - 5 oktober 2010 16:27

   

  

Justin Bieber vill ha Miley Cyrus. Källor avslöjade till The Enquirer: 'När Justin och Miley sjöng Overboard tillsammans, fortsatte han att sätta sin arm runt henne. Justin försökte dra henne närmare sig varje gång han fick chansen. Men Miley reagerade inte. Hon sa senare till en vän, 'Justin är jättesöt, men han är för ung för mig.'"
- Oceanup
Av mikaelasofias - 5 oktober 2010 14:58

  



Denna hoodie har Justin haft på sig X antal gånget så vi antar att ni känner igen den? Det går att köpa sig en egen Estovar hoodie på: www.estovar.com. Så checka in sidan.... :)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards