Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av mikaelasofias - 2 oktober 2010 18:38

  

Bör Jasmine Villegas vara nervös för den nya damen i Justin's liv? Hon är vacker, begåvad och smart!


Justin's musikvideo för "U Smile" kom ut igår, 1 oktober, och skvaller runt Hollywood handlar inte bara om vår älskade Bieber. Alla har undrat vem videons ledande dam är. HollywoodLife.com vet!


Anastasia Kassar är den lyckliga tjejen att fastna i dröm rollen som fanet Justin faller för och det visar sig att Anastasia är en sann talang i sin egen rätt. Vi fick reda Anastasia är en sångerska /songwriter, skådespelerska och idrottstjej. Hon talar franska, spelar piano, är modell och kan sex olika stilar i dans!


Om detta inte är tillräckligt för att tappa hakan och göra Jasmine Villegas nervös: Twittrade Anastasia ett sött tack till Justin efter att deras filmning. "@ Justinbieber, att arbeta med dig var en dröm! Jag är säker på alla dina fans kommer att älska filmen! Tack för allt! :) "

Bäst att se upp Jasmine!


- Hollywoodlife

Av mikaelasofias - 2 oktober 2010 18:34

  


Island verkar ha hittat deras egen lilla Justin Bieber.. tvillingar. De är i samma ålder som Justin och säger att när människor ser dem börjar de sjunga Bieber låtar till dem på gatan. De kan sjunga också, säger att de har haft samma frisyr hela sitt liv, och deras karriär har verkligen tagit fart! (På Island i alla fall)

"Vi började höra detta ungefär ett år sedan", säger Steinn - med tillägget att dessa jämförelser har kommit slag i slag i samband med Justin's upphov till berömmelse på Island. "Det händer ofta att folk börjar sjunga Justin Bieber sånger när de ser mig,"säger Johannes. Pojkarna föddes 1994 - samma år som Justin.

Båda tvillingarna nekar att de försöker se ut som Justin. "Vi har haft denna frisyr sedan vi var små," påstår Johannes. Och likheten mellan de tre tonåringarnas frisyrer är verkligen slående. "Det är inte avsiktligt, vi är inte speciellt stora Bieber fans," berättar Steinn.

- Jbieber.net

Av mikaelasofias - 2 oktober 2010 18:26

Wizards of Waverly Place stjärna ( salena gomez) var med på BBC Switch The 5:19 Show för att diskutera bland annat den typ av hennes relation med Justin. De bad om en kortfattad beskrivning av hennes kompis, så sa salena  tillbaka utan att : "Han är en tönt, han är verkligen det!"

När
AJ Odudu och Tom Deacon frågade Selena om hon kunde utveckla svaret lite mer fortsatte hon med att med: "Han är bara inte cool. Jag förstår det när han har sin swag på, är han definitivt cool, men när han inte har sin swag, är han bara rolig".


Av mikaelasofias - 2 oktober 2010 18:24

  

Justin Bieber och Zac Efron är de två som är mest populära bland tjejerna. Du kan fråga vilken tonårig tjej på gatan om vem som sin favorit Hollywood-kändis är och svaret mer ofta än inte kommer att vara antingen Justin Bieber eller Zac Efron

Det finns dock ett problem.
Zac Efron är redan mer som en man. Han går stadigt med sin långa tid flickvän Vanessa Hudgens. Men Justin Bieber å andra sidan är ensamstående och är på jakt. Båda är mycket tacksamma för deras fans ändå. Justin Bieber är speciellt aktiv på sin Twitter-konto där han får för att interagera med sina fans i första hand
.

- IndiaTarget

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards