Alla inlägg den 21 februari 2011

Av mikaelasofias - 21 februari 2011 14:41

Den 19 Februari  så var det 1 år sedan Baby videon kom ut på youtube, självklart så firade alla beliebers det. Babymusikvideon är youtubes största views video med 468 214 035 views.

Tänk att 1 år har gått så fort och nu har han vart med om vad som helst som tex: så har han varit med om 
två Grammy nominerinar, En hel turné, en bok och en film, vunnit jätte många Awards priser, gäst skådespeleri i olika TV program, 3 skivor, och snart en stooooor världsturne. Det är Amazing så vi ALLA borde va stolta över honom!

Av mikaelasofias - 21 februari 2011 14:39

  

Den 16-åriga Justin Bieber tog hans far, Jeremy, ut för en runda på lördag morgon i södra Kalifornien.

Dessa exklusiva bilderna visar tonårsidolen i förarsätet på en E-klass Mercedes, dagen efter att han valdes MVP i NBA All-Star Celebrity Game i Los Angeles.

 

  Han blev fotograferad när han lämnade IHOP i West Hollywood efter en frukost på Breakfast of Champions där han åt pannkakor.

Även i början så misslyckades justin med hans ksriftliga test. Han har bara kört i ca 10 månader och nu skapar han en riktig bilsamling.
Den Never say never stjärnan kör vanligtvis runt i en
$ 200.000 Ferrari F-430, men han har även en Range rover som han fick när han fyllde 16 år av hans mentor Usher.

 

 

  Vi kan inte vänta för att se om vilken bil som landar i hans uppfart den 1 Mars på hans 17-årsdag.

 

 

Av mikaelasofias - 21 februari 2011 14:36

  

Justin Bieber medger att Hollywood kan vara en "skrämmande" plats.

Den 16-åriga Baby sångaren säger att showbiz har sina fördelar och nackdelar.

"Hollywood är en skrämmande plats", sade han.

"Det finns en hel del dåliga saker, men det finns också en massa bra saker.

"Jag är kristen och jag tror på Gud. Jag tror att jag och han har ett förhållande, jag kan prata med honom och han är verkligen anledningen till att jag är här, och jag måste verkligen komma ihåg det.

Bieber erkände nyligen att han blir mobbad över internet.

"Alla går igenom mobbning, sade han. "Alla har det, även jag. På min YouTube-sida finns det jätte många haters.. De säger bara galna saker. Alltså, jag är inte arg.. jag är 16 och jag har inte brösthår. Jag är inte arg över det just nu. Det kommer att komma.

"Människor säger typ:" Titta på honom, han lägger helium i rösten innan han sjunger. "Du måste bara skratta åt det själv. Det är roligt.

"Det finns så många mobbare. Det går på så mycket. Jag tycker att ni ska ... speciellt om du är en åskådare, bör du definitivt hjälpa till eftersom det kan vara du nästa gång. "

Av mikaelasofias - 21 februari 2011 14:34

  ♥ gillar att säga "Hi ladies" till sina fans bara för att han gillar att se deras reaktion?
♥ har sagt att hans mamma kör bil dåligt?
♥ är rädd för att hans fans kommer att glömma bort honom efter några år?
♥ vill ha en tjej som kan förstå hans upptagna schema, hans fans och hans musikkärriär?
♥ vill ha en tjej som är lika romantisk som han själv är?
♥ säger att han blev attackerad av en orangutang i Afrika när folk frågar honom hur han bröt sin fot?
♥ känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer?
♥ en gång twittrade; "What should I dream about?" men raderade det 5 minuter senare för att han fick för perviga svar?
♥ kallar sin mamma "sexy" eller "Patricia" när han försöker få hennes uppmärksamhet?
♥ vill ha med 25 lyckliga fantjejer på sitt 17-års party?

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards