Alla inlägg den 20 februari 2011

Av mikaelasofias - 20 februari 2011 14:37

  

Galasäsongen börjar nå sin maxtemperatur. Efter amerikanska Grammy-galan och brittiska Bafta-galan i söndags och Elle Style Awards i måndags så var det på tisdagskvällen dags för Brit Awards.

Båda amerikanska och brittiska stjärnor hade strömmat till London för att se priser delas ut till det gångna årets storheter inom musikindustrin.

Cheryl Cole, Rihanna och Justin Bieber var inte bara de som fick mest uppmärksamhet på röda mattan - de fanns dessutom bland kvällens lyckliga vinnare.

Cheryl Cole korades till Bästa kvinnliga brittiska soloartist och tog även hem priset för Bästa brittiska singel för låten "Parachute". Rihanna vann priset för Bästa kvinnliga internationella soloartist i konkurrens med Robyn. Justin Bieber, som precis som Rihanna kom resande från andra sidan Atlanten, belönades med utmärkelsen för Bästa internationella genombrott.


Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards