Alla inlägg den 15 februari 2011

Av mikaelasofias - 15 februari 2011 13:43

  


Selena blev tillfrågad under torsdagen om hon skulle samarbeta musikaliskt med den ryktade pojkvänen Justin Bieber, enligt Selena Gomez till 16-åriga pop idolen som en "familj".

"Jag säger alltid att jag inte vill blanda in en familj med arbetet'', säger hon till people on set för inspelningen av det 100: e avsnittet av Magi på Waverly Place.

Men det låter inte som om att Selena Gomez, 18, är med på att utesluta en duett ännu.

"Jag tror att det skulle vara roligt'', säger hon. "Jag skulle definitivt vara öppen för det."

Av mikaelasofias - 15 februari 2011 13:41

  Justin Bieber tillbringar sin Alla hjärtans dag med att besöka sjuka barn på Get Well Soon Tour som hölls på Mattel Children's Hospital UCLA måndagen (februari 14) i Los Angeles.

Den 16-åriga sångaren skärmade hans nya film, Never Say Never, tog bilder med barnen, och skrev autografer.

"Precis klar såg några fantastiska ungar som inte kunde få se # NSN3D," Justin tweetade. "Så överraskade vi dem och förde filmen till dem. # Makeachange "

Super producenten Benny Blanco (i sjal) grundade Get Well Soon Tour välgörenhet, vilket ger celebs till sjukhus för att lyfta andar barnen som behöver det där.

-jbsource


                  

Av mikaelasofias - 15 februari 2011 13:33

  


Den 16-årige musikern Justin Bieber stannade till för att chatta med TBS talkshow värden om hans nya film, Never Say Never 3D.

Justin twittrade igår om hur han spenderade sin Alla hjärtans dag:

To my ladies…Happy Valentines Day. Gonna go see #NSN3D with fans for #Valentines.”
"Till mina damer... Glad Alla hjärtans dag. Ska gå och se #NSN3D med fansen för #Valentines. "

(Va redo för att kolla på Conan
@ 11PM ET/PT on TBS! <---- USA!)

    



Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards