Alla inlägg den 11 februari 2011

Av mikaelasofias - 11 februari 2011 17:11

  


Callan McAuliffe ger tummen upp på premiären av Justin Bieber: Never Say Never 3D som var Nokia Theater LA Live i Los Angeles på tisdagskvällen den 8 Februari.

Efter att ha sett filmen, så tweetade den 16-åriga skådespelaren"Never say never var#$%! fenomenal. Det förklararverkligen hårt arbete och ansträngning som killen har lagt ned i sin karriär. Haters bör titta på den. Ny respekt för @justinbieber Grattis filmen kompis. "

Callan sa ", så mycket skrikande."

Jag är nummer fyra: premiär är ikväll

Av mikaelasofias - 11 februari 2011 17:10

  


Färska tonårsparet Justin Bieber och Selena Gomez ville visserligen inte posera tillsammans, men visst matchade de varandra snyggt i lila kulörer på tisdagens Los Angeles-premiär av Justins nya 3D-film ”Never Say Never”.

Lila – som är Justins favoritfärg – var även temat på den annars så röda mattan, precis som var fallet på premiären i New York förra veckan.

Bland stjärnorna som hade tagit sig till Nokia Theatre för att se förhandsvisningen av ”Never Say Never” märktes Will Smith med barnen Willow och Jaden, Chris Brown, Miley Cyrus och Whitney Port med pojkvännen Ben Nemtin. Detta för att bara nämna några.

Av mikaelasofias - 11 februari 2011 17:08

  



Justin Bieber har avslöjat att han är vödigt glad över att åka tillbaka till Storbritannien och hugger in på en curry.

Vid stjärnspäckade på L.A premiären av hans nya film Never Say Never 3D, så lät sångaren det att glida om att han är döende för att fylla på lite med kryddig mat.

"Jag älskar indisk mat," sa Justin på den röda mattan. "Den indiska maten i London är bäst!"

Det verkar som om den 16-årige kan vara en hemlighet anglofil.

"Är det en Alexander McQueen scarf, frågade han en reporter.

En mängd kända britter visade utomlands ut till glittrande premiären i Downtown, Los Angeles inklusive sångerskan Leona Lewis, Spice Girl Mel B med sina döttrar, och Jamie Oliver med hustru Jools och deras äldsta två flickor.

"Jag är imponerad över att så många människor är här och de är alla här för mig och det är verkligen otroligt," sa Justin erkänt.

Pop idolen kommer att vara på Londons O2 Cineworld Onsdagen 16 Februari för sin Never say never 3D screening av hans livs historia.

:: Justin Bieber: Never Say Never släpps i Storbritannien och Irland den 18 februari 2011. - UK Press Association

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards