Alla inlägg den 9 februari 2011

Av mikaelasofias - 9 februari 2011 18:50

  

Justin bieber har avslöjat att han ör glad över att komma tillbaka till storbritanien och hugger in på en Curry.


Vid den stjärnspäckade LA premiären av hans nya film Never Say Never berättade han att han är döende för att fylla på med kryddig mat. "jag älskar indisk mat" medgav justin på röda mattan "den indiska  maten i London är bäst"

Av mikaelasofias - 9 februari 2011 18:46

  

Tyvär kan man inte lägga upp youtube klipp :(

Men detta hörde typ till bilden...


http://www.youtube.com/watch?v=_cNHGSzlENo&feature=player_embedded


Av mikaelasofias - 9 februari 2011 18:41

  


Justin Bieber ser väldigt vuxen ut. (speciellt med sin nya snygga frisyr!) på det nya omslaget till The Hollywood Reporter.

Justin, hade sällskap av kompisar Usher och LA Reid, han ger också THR en inblick i hur Baby Biebs fick sitt skryt.

"Vi är som en familj att gå samman," sa Usher

THR. "Det är det som gör en fantastisk karriär."


Justin träffade Usher 2008 när han introducerades till Hitmaker genom sin manager Scooter Braun. I sin tur introducerade Usher Justin till LA, som gav Bieber sitt första skiv kontakt i oktober 2008. Resten är popmusikens historia

Av mikaelasofias - 9 februari 2011 18:40

  

Det säg att Jeremy Bieber som är Justin Bieber's pappa ska göra ett rapalbum och inleda en karriär inom hip-hop.

"
Han försöker få fart på det och sin egna musikkarriär med namnet Lord Bieber. Han använder sitt inflytande på Justin för att få det att hända. Justin krediterar sin pappa för att ge honom hans musiklaiska gener så att Jeremy kan släppa ett rapp album en härlig dag "

Av mikaelasofias - 9 februari 2011 18:39

  


Gayle King's recension av Justin Biebers Never Say Never 3D film är en indikation, hennes BFF(bestfriendforever) Oprah Winfrey kommer utan tvekan titta Justin Biebers nya film NSN.

"Jag säger ju det , jag är smittad" sa Gayle i ett videomeddelande på sin Twitter sida, Det är inte bara tonårsflickornaeftersom det finns så många meddelanden och så många lektioner."

"Vad jag är imponerad av honom om de där med bara ett normalt barn, Men han är fortfarande väldigt busig, och han är. Det är en sånn stor lärdom för alla som har en dröm som tror att dom inte kan lyckas," Sa Gayle. inte bara en favorit för månaden

Radioprogramledaren sa också "Det finns så mycket mer av Justin Bieber än bara" Baby, baby, baby "men oh babybra. "

Av mikaelasofias - 9 februari 2011 18:35

  

                Klicka på dom små bilderna för stlrre format :)

Av mikaelasofias - 9 februari 2011 18:32


Selena har lila på sig :)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards