Alla inlägg den 8 februari 2011

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 18:24

  

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 18:05

    

När justin och selena sågs på santa monica den 6 feb säger ett ögonvittne till HOllywoodlife.com att justin bieber var den perfekte gentlemannen mot selena gomez, han bar till och med hennes jacka.


Detta är nästan för söt för att vara sant. justin bieber & Selena gomex fick världen åter på nytt undra om de är ett par genom att hålla varandra händerna och kyssas när de var på en date i Santa Monica.


"Selena beställde en chokladglass i en  strut" berättar ett ögonvittne på Soda jerks - ett litet cafe på pieren "hon försökte betala med kreditkort men justin tog de ut hennes hand och gav fram sitt kort istället"

 justin betalde selenas glass som kostade 2.00 $ justin själv beställde inget.

"Dom var ganska tysta Ärligt talat så verkade dom som väldigt vanliga människor"


 men när de hängde ihop på den poppulära turistorten sågs de inte sepla några spel eller liknande utan de tillbringade all sin tid gående längst strandpromenendaden en stor skara människor sammlades rumt dom när de gick bort från stranden! "de var jätte många som viskade och tog kort med deras mobiler" tillade källan.

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 17:58

  

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 17:55

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 17:54

   

   Ryan avslöjar hur Justin håller sig riktigt cool!

Justin är definetivt den coolaste 16-åringen, och mannen bakom de hela pratar ut! Ryan Good, 24-åringen som var Usher Raymonds assistent och som nu är Justin's "Swagger Coach" delade med sig några av hans hemligheter till THE NEW YORK POST, till och med om vilka är de bästa sätten att få en tjej.

Att skriva (ett kärleks brev/annat brev) på hotellet's papper och lämna den i brevlådan. Ingen gör det längre haha", säger Ryan.

Enkla tips från Ryan har verkligen ökat Justin Bieber's självförtroende med tjejerna. "Han vet mer om relationer och kärlek nu", säger Justin Bieber´s manager Scooter Braun.

"Han har kommit till ett ställe där han verkligen frågar riktiga frågor, som,
'När ska jag ringa henne?' och 'Varför håller hon på med mitt huvud?'". säger Scooter.

 
Ryan som också är Justin's stylist och bästa kompis, har också flera okonventionella tips som har hjälpt till att byta Justin attityd, t.ex. "Ät bara röda Swedish Fish(det är justinsfavoritgodis)" och "Gå hundra procent när du spelar Nerf Basketball".

Av mikaelasofias - 8 februari 2011 17:48

 

     

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards