Alla inlägg den 5 februari 2011

Av mikaelasofias - 5 februari 2011 17:17


Justin Bieber diskuterade hans Alla hjärtans dag planer och detaljer om hans kärleksliv i en intervju med ET korrespondent Elisabeth Hasselbeck torsdag 3 februari. Justin sa på Alla hjärtans dag, tror han att han "ska gå på teater och överraska fans."


Hur är det med frågan som varje liten flicka i världen vill veta  - Har inte Justin en flickvän? Här är vad gammal han hade att säga som svar:


"Jag har flickvänner - tjejer som är vänner, du måste alltid omge dig med riktiga och bra folk ... (dessa) är svåra att hitta i (visa) verksamhet.

 

on

Av mikaelasofias - 5 februari 2011 17:07

  


En livvakt som jobbar åt justin har blivit gripen efter att ha påståtts att bli indragen i ett drma med en snapper som tog bilder av justin.  


Säkerhets vakten Kenny Hamilton greps av polisen i onsdags efter att fotografen Jason Nicholas angklade livvakten för att ha knuffat honom mot en parkerad bil i New york city i November.Jason påstår att han har lidit av smärtan i nedre ryggen en händelsen.


 polisen fängslade Hamiton den här veckan och gav honom bords-utseede biljett som gör att han kommer att vara i domstolden på ett datum som ännu inte medgets enligt new york post.


-starpulse

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards