Alla inlägg den 4 februari 2011

Av mikaelasofias - 4 februari 2011 19:12

  


så vad tror ni...är detta justin & Selena??

Av mikaelasofias - 4 februari 2011 19:06

  


Justin Bieber har sagt att han aldrig skulle överväga att dejta skådespelerskan Hailee Steinfeld för att det är för stor skillnad på åldern. Bieber träffade True Grit stjärnan när de presenterade ett pris den här månaden på Golden Globe Awards.

Talk Show programledare Jay Leno frågade Bieber om mötet. "Hon är verkligen snäll och väldigt talangfull" sa Bieber. "Jag tycker att hon är söt."

I alla fall, när han blev pressad av programledaren om sin ömhet för Steinfeld, insisterade Justin att han var för gammal för skådespelerskan.

Bieber var med i showen för att göra reklam för sin film Never Say Never, som har premiär den 11 Februari, 23 Mars i Sverige.


Av mikaelasofias - 4 februari 2011 19:03

  

Den 14 februari släpps ett nytt album med låtarna som kommer var med i Never Say Never 3D  de är remixer på dom gamla låtarna  men även en ny låt. Den nya låten heter Born To Be Somebody.

Never Say Never (Feat Jaden Smith)
That Should Be me (Remix feat Rascal Flatts)
Somebody to love (Remix feat Usher)
Up (Remix feat Chris Brown)
Overboard (Live) (Feat Miley Cyrus)
Runaway Love ( Kanye West remix)
Born To Be Somebody

Av mikaelasofias - 4 februari 2011 19:00

    


Hör upp, Justin Bieber fans, eftersom "Baby" sångaren har något att berätta om hans relation med magi på Waverly Place stjärnan Selena Gomez och du behöver all din slutledningsförmåga att tolka vad han har att säga.

Bieber, 16, ringde in till Ryan Seacrest's KIIS-FM radioprogram i morse för att diskutera bland annat hans senaste film datum med Gomez, 18. Seacrest frågade vad han ska säga sina lyssnare om hans relation med SelGo erbjöd Bieber kryptiskt,

"Säg bara att hon är en av mina bästa vänner."

En säker, skandal utan påstående, att vara säker. Men det blev intressant när Seacrest grävde lite djupare och frågade vilken film de tog in tillsammans. Enligt Bieber,

"Vi såg No Strings Attached".

No Strings Attached, naturligtvis, är den nyligen lanserade romantisk komedi featuring Natalie Portman och Ashton Kutcher som två vänner som försöker hålla sin sexuella relation strikt fysiska.

Av mikaelasofias - 4 februari 2011 18:56

  


Föräldrar tidningen satt nyligen ner med Justin Bieber för att prata med honom om den kommande utgivningen av Justin Bieber: Never Say Never, filmen baserad hans liv.

Om varför människor ska se hans film: "Jag ville göra den här filmen eftersom den berättar den verkliga historien om mitt liv. Det ger fans möjlighet att se vad som händer bakom kulisserna i min karriär. Det är ett tack till mina fans för deras stöd."

Den musik han gillar: "Alla typer, från klassisk rock till hip-hop."
Hans favoritmat: "Spaghetti Bolognese"

Vad skulle han göra om han inte var sångare: "Jag har alltid drömt om att spela professionell hockey, men ett jobb där jag kunde hjälpa människor skulle vara häftigt. Jag skulle nog arbeta för pennor för Promise (en ideell organisation som bygger hållbara skolor i många delar av tredje världen). "
Om att vara ett normalt barn: "Ibland saknar jag mina vänner och familj där hemma, men jag skulle inte byta det för någonting."

Nackdelen med mycket resande: "Jag reser 100% av tiden, och jag saknar min familj mycket, men min mamma är på väg med mig är hon en liten bit av hem jag får ta med"


Av mikaelasofias - 4 februari 2011 18:38


Idag släpptes ju Sean Kingston's mixtape King Of Kingz som vi skrivit om förut, och det var EN låt på mixtapet med som heter Won't stop som Justin är med på! Ingen Shawty let's go, men damn, den är bra!!

Ladda ner den här (GRATIS, Mixtapes är alltid gratis, de vill säga  att artisten inte tar betalt för det,  men de  blir det hela albumet som laddas ner, men det är ju bara att ta bort  de låtar man inte vill ha :)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards