Alla inlägg den 2 februari 2011

Av mikaelasofias - 2 februari 2011 19:38

   



  Justin "hackade" sig in på hans manager Scooter Brauns flickvän, Carins twitter  och skrev detta, plus postade bilden ovan! :)

Av mikaelasofias - 2 februari 2011 19:23

  


Den fjortonde februari kommer Justin att släppa ett till album, Never Say Never: The Remixes. Det är remixer på hans låtar som kommer att finnas med i Never Say Never 3D, men även en ny låt!
Här är alla låtar som kommer finnas med:

  • Never Say Never (Featuring Jaden Smith)
  • That Should Be Me (Remix featuring Rascal Flatts)
  • Somebody To Love (Remix featuring Usher)
  • Up (Remix featuring Chris Brown)
  • Overboard (Live) (Featuring Miley Cyrus)
  • Runaway Love (Kanye West remix)
  • Born To Be Somebody
  • Av mikaelasofias - 2 februari 2011 19:16

    Tydligen hade ni inte så tur..för ingen har ju bloggat :(

    Men de ska ja allt ändra på :)

    lite kort om hur ja kommer uppdatera, ja kommer inte uppdatera om allt som hänt när ja varit borta, men ja bloggar om de jag ser idag sedan kommer de bli mera imrgon <3 :)


      

    Presentation

      

    Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

     

    Fråga mig

    69 besvarade frågor

    Translate into your language

    Skriv i min gästbok:)

    Kalender

    Ti On To Fr
     
    1
    2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22
    23
    24 25 26 27
    28
    <<< Februari 2011 >>>

    Senaste inläggen

    Sök i bloggen

    Kategorier

    Arkiv

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards