Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Justin Biebers felstavade Tweets gör Hans tidigare engelska

Av mikaelasofias - 18 februari 2011 19:19

  


Justin Bieber har mer än 7 miljoner Twitterföljare - och de är alla fans av musik, de är inte alla fans av hans stavning. "Hans stavning var inte så bra," Justin årskurs 7 engelsklärare Kim Booker erinrar HollywoodLife.com exklusivt. "När jag ser hans tweets och driver mig till vansinne när han felstavningar saker! Jag vill tweet honom tillbaka och säga till honom, "Det är inte hur man stavar det! '"

Kim, som lärde Justin i Stratford Northwestern Secondary School i Ontario, droppar även dessa godbitar om Superstar:

* "Han hade en flickvän i årskurs åtta. De skulle prata i telefon i en vecka och sedan de bröt upp. Han var populär, men han var inte Justin Bieber. "
* "Han spelade hockey och han var riktigt bra på sport."
* "Han var en entertainer, även i klassen. ... Han kom en gång och spelat gitarr sjöng för klassen. "
* "Han var väldigt själv medveten i tidig ålder. ... Han visste var en bra plats scenen var när det kom till drama. Du vet när folk vet att de har en närvaro och de använder den? "
* "När något betydde att Justin skulle han arbeta det svårt, och det var inte alltid skolan!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaelasofias - 7 juli 2015 18:06


Denna goding beställde jag hem från fyndiq för ett tag sen den kostar drygt 40 kr och är verkligen fin då jag älskar drömfångare. Jag beställde hem min i den vita färgen. Jag valde att beställa hem guld då jag tycker att ja passar bättre i guld :) ...

Av mikaelasofias - 24 juni 2015 22:31


Jag såg denna i affären för ett tag sen och den fick följa med mig hem! De är en body mist men den återfuktar huden som en hudkräm vilket är perfekt på sommaren då man helst Inte ska ha parfym på sig! Man kan spraya den över hela kroppen och den lukt...

Av mikaelasofias - 24 juni 2015 22:27


Det har varit ett par riktigt lata dagar i soffan då vädret inte alls har varit på top, sitter mycket hellre ute än invirad i en filt inne! Ja har dock endå lyckats bli brun med dom små soldagarna vi haft. Imrgon hoppas ja på bättre väder så man kan ...

Av mikaelasofias - 21 juni 2015 21:23


verkligen något som är inne i sommar, och som man kan ha istället för smycken. Jag själv tycker att de är super snyggt och har faktiskt köpt på mig några ark, just nu har vädret inte varit på min sida dock så har inte användt någon än! Detta ark k...

Av mikaelasofias - 21 juni 2015 21:20


detta var verkligen ett tag sen vet inte varför de Inte blivit något bloggande man glömmer bort de och tänker Inte på de helt enkelt! Men tänkte att de verkligen skulle bli en bättring nu så ja har något att göra under dagarna på sommarlovet! ...

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards