Alla inlägg under december 2010

Av mikaelasofias - 27 december 2010 16:03

  

Chris Brown kommer att göra en duett med Justin Bieber. Chris bekräftat det på sin Twitter: "Jag och @justinbieber fick en BANGER/SMASH låt för alla fans där ute, toppen av det nya året!! 2011. "

Samtidigt tweetade Bieber i oktober förra året sade:
"Rätt hyper just nu. För en ny singel, slog ihop mig med en av mina vänner och en artist som jag brukade sjunga covers av youtube. BIG RECORD. SMASH! "

Två låtar kommer att släppas den 1 januari 2011 med Chris Brown som kallas "Look At Me Now" och en annan (ännu okända) featuring Justin Bieber.

Som ni vet är Justin ett stort fan av Chris Brown. Justin sjöng hans låt "With You" youtube. Det var bara en fråga om tid för dem att arbeta tillsammans. Om Chris Brown inte hade gått igenom hela "göra slut med Rihanna" skulle säkert en duet skulle ha hänt för länge sedan.

Av mikaelasofias - 27 december 2010 16:01

  

Vänster) Justin Bieber och Selena Gomez utan hennes purity ring förra helgen.
(Höger) Selena Gomez på röda mattan under 2008 med sin purity ring.

Selena Gomez sågs förra veckan med sin BFF Bieber men utan hennes ring. För två år sedan fick Selena sin far att köpa henne purity ringen som innebär att hon lovar att avstå från sex fram till äktenskapet. Men förra helgen sågs Selena Gomez i Bieber's turnébuss i Miami utan purity ringen på fingret, enligt TMZ.com.

OBS: Selena bar fortfarande ringen när de deltog i MTV Music Video Awards i september 2010 med Bieber. hon måste tagit av sig ringen förra veckan? Vem vet!

Kolla bilden nedan: Selena och Bieber MTV Music Awards september 2010.
  

Frågan är nu bara, råkade Selena bara ta av  sig ringen förra helgen eller?

Av mikaelasofias - 27 december 2010 15:59

  

Av mikaelasofias - 27 december 2010 15:57

  


Denna bild lades precis ut på oceanUP's twitter. De flesta tycker bilden ser sjukt photoshopad ut (im one of those) men nu vill man ju såklart höra vad ni tycker om den!

Av mikaelasofias - 27 december 2010 15:56

  

 Usher gjorde en sista minuten-shopping i New York vid Andrew Buckler affären för hans Justin, rapporterade New York Post i lördags.

Sångaren tittade runt och sågs lämna affären med en tröja, jeans och en skjorta från männens butik i Soho bara två dagar före jul.

"Han sa till personalen att han handlade kläder till Justin", säger en källa. "Han talade om Justins kläd-storlek för att se till att han skulle få rätt passform för honom."

Inga ord om hur mycket han spenderade, men Usher var ganska generös när Justin fyllde16 år i mars, när han gav den unge popstjärnan en Range Rover.

- My Fox

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards