Alla inlägg den 5 december 2010

Av mikaelasofias - 5 december 2010 18:34

  

        

Klicka på dom små bilderna för större format :D

Av mikaelasofias - 5 december 2010 18:32

  

              

Klicka på dom små bilderna för större format :D

Av mikaelasofias - 5 december 2010 18:31

 

  Under en intervju med Radio 1 med hosten Fearne Cotton, avslöjade Justin att han aldrig skulle kunna leva i England på grund av vädret, men det betyder inte att allt om England är dåligt! Här är vad Justin sa:

"Jag kunde inte bo där, eftersom vädret är så deprimerande. Mycket deprimerande. Men jag gillar tjejerna!"

Detta var första gången som Justin satte sig ner med Fearne för en intervju sedan maj, då hon enligt uppgifter hade frågat honom om hans tatuering, som hon hade blivit ombedd att inte göra. Justin gick enligt uppgifter ut från intervjun. Lyckligtvis verkade allt gå bra den här gången eftersom det inte finns några rapporter om motsatsen!


Av mikaelasofias - 5 december 2010 18:30

       

    

På twitter har 5 tjejer (@BiebsMeetHayley) försökt att få en tjej vid namn Hayley att uppfylla sin dröm om att få träffa Justin. Jättemånga beliebers hjälpte till att twittra #BiebsMeetHayley.
Hayley har en mycket ovanlig sjukdom vid namn Progeria som gör att man åldras 8 gånger snabbare än normalt, fast än man i hjärnan är lika gammal som man egentligen är. Läs mer om det här; http://hayleyspage.com/ Igår fick Hayley äntligen träffa Justin, precis efter sin födelsedag (hon är född 1997 enligt hemsidan ovan) och Justin twittrade flera tweet om det och postade även bilder :)

Av mikaelasofias - 5 december 2010 18:00

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards