Alla inlägg under december 2010

Av mikaelasofias - 29 december 2010 16:33

  

fotot från: justinbiebershrine.blogspot.com

Justin Bieber vill hjälpa rumänska föräldralösa barn. Han avslöjar att han plågas av bilder som han har sett om föräldrarlösa och han har bestämt sig för att gör allt han kan för att hjälpa de - även om det är att dela en liten.

Han berättar för CNN: "I Rumänien finns det många föräldralösa barn... Det är verkligen tråkigt för mig att se".

''Jag vill dit och bara hålla dem i min famn.''

Och Bieber medger att han tänker på sin hjälte Michael Jackson som alltid hjälpte dom föräldralösa barnen. Justin tillägger:''Han (Jackson) har alltid velat hjälpa andra och han ville alltid få folk att le, göra folk glada med sin musik och hans låtar... det är också så jag vill göra".

- Seattle Post Intelligencer

Av mikaelasofias - 29 december 2010 16:31

  

Runt 1 på morgonen den 18 december, ringde Justin Bieber STK restaurang Gansevoort Hotel i Miami för att beställa room service för honom och Selena Gomez, rapporterar Life & Style. Han beställde penne pasta med Alfredo sås, en ginger ale och en Pepsi. Justin checkade in på hotellet tidigare under Friends karaktären Chandler Bing:

"Justin har alltid haft en crush henne, men de har alltid bara varit vänner. Jag antar att något förändratdes för henne". Justin och Selena fotograferades ute i Miami senare samma dag.

- OceanUp

Av mikaelasofias - 29 december 2010 16:29


Såg ni hur han bara ignorerade frågan med "what, wait I cant hear you"..?
Sen kom Ryan in och började skämta bort det...hmmm.

Av mikaelasofias - 28 december 2010 22:33

  

Av mikaelasofias - 28 december 2010 22:31

    

Av mikaelasofias - 28 december 2010 13:15

  

Det har varit en ännu et stohej orsakat av tonårs superstjärnan Justin Bieber Empire teater Ira Needles Boulevard i Waterloo. Bieber var enligt uppgifter värd för en privat visning av hans nya långfilm "Justin Bieber: Never Say Never"  bio igår eftermiddag. Det finns rapporter om att omkring 20 av Biebers familj och vänner, av vilka många finns i filmen, var visningen.

Bieber och hans vänner sägs ha tagit lite tid att chatta med fansen i lobbyn innan de åkte. Enligt teaterchef Laura Mank hade personalen ombetts att lämna över sina mobiltelefoner för att förhindra några bilder, och de var tillbaka efter att han lämnat stället.

- http://swo.ctv.ca

Av mikaelasofias - 28 december 2010 13:14

  

Justin's pappa, Jeremy och Justin's halvsyster, Jazmyn.

"The only girl I need!", skrev Jeremy till bilden

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards