Alla inlägg den 7 december 2010

Av mikaelasofias - 7 december 2010 18:25

  

Av mikaelasofias - 7 december 2010 18:15

  

Justin aktionerar nu ut kläder som han burit och ett VIP paket för ätt träffa honom backstage i Storbrittanien. Och vart alla pengar går från kläderna samt VIP paketet...? Till välgörenhet, eller rättare sagt Great Ormond Street Hospital även det i Storbrittanien! här hittar du akutionen:http://members.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=goshcc


Detta är inte det enda Justin gör för välgörenhet - en del pengar som man samlar in från försäljningen av hans skiva My Worlds Acoustic går till Children’s Miracle Network, som samlar pengar till barnsjukhus i hela Nordamerika. Dessutom är Justin insatt i Pencils for promise (som samlar in pengar till att bygga skolor och liknande runt om i världen) och brukar uppmana folk att börja skänka pengar dit, dessutom skänks pengar från hans biljettförsäljning från turnén i USA till välgörenhet! :)

  

Av mikaelasofias - 7 december 2010 18:14

  

    

Klicka på dom små bilderna för större format :D

Av mikaelasofias - 7 december 2010 18:13

  

              

Klicka på dom små bilderna för större format :D

Av mikaelasofias - 7 december 2010 18:11

  

Justin, som har släppt egna sång dockor och en egen linje av nagellack, är nu huvudämnet för en ny serie samlarkort och klistermärken som är inställda att träffa amerikanska butiker den här veckan, rapporterade Billboard igår.

Linjen kommer att bestå av 150 olika kort och 30 klistermärken, med fem kort och ett klistermärke som ett paket för ett pris på $1.99. Runt 15 svenska kronor.

"Jag har alltid drömt om att vara en hockeyspelare och med mina egena "Trading Card", sa Justin i ett uttalande. "Jag minns att jag samlade på hockey kort, så tanken på att barnen kommer njuta av mina kort som jag njöt av min hockey kort är fantastiskt!"

- Billboard

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards