Alla inlägg under september 2010

Av mikaelasofias - 16 september 2010 19:22

     


Tonårs sensationen Justin Bieber som blev känd genom youtube, blir nämnd 60 gånger per sekund på twitter och använder tre procent av Twitter's infrastruktur, enligt bloggaren Dustin Curtis.

 

I Juli, meddelade Youtube att Bieber hade blivit stjärnan över de mest visade videon - "Baby (feat. Ludacris)", från hans andra album, My World 2.0 Då hade videon visats mer än 245 miljoner gånger. Nu, tidigt i Septemeber så har den siffran ökat till 316 miljoner!

 

Google har också erkänt att de har blivit en konsument av "Bieber Fever", med 16-åringen alltid på toppen av söknings listan på webbplatsen.




Av mikaelasofias - 16 september 2010 19:13

        


Innan Justin går på turné så får han en rad beställningar från sin mamma som ska uppfyllas. Justin's mamma, Pattie, vaktar hela tiden, vilket gör att han inte kan lämna linjen.

Det verkar dock som Justin är att ha lite mer frihet. Enligt Daily Star, så är inte han i behov av tillsyn från sin mamma hela tiden och njuter av möjligheten att göra vad han tidigare inte kunde:

"Han har utrustat sin turnébuss med ett gäng tillbehör, ett minigolfbana, en plasma-TV och ett kylskåp fullt av pizza", säger en källa.

"Allt detta är saker som hans mamma hade förbjudit".

Av mikaelasofias - 16 september 2010 17:01

Inte undra på Justin Bieber har så mycket talang - Akon är hans pappa!

Hollyscoop pratade med Akon på VMA vita mattan, och han skämtade om att Justin var hans son.

"Han är min son," sa Akon skämtsamt. "Vi fick reda på nyligen att han är min son ... när han kommer in fråga honom!"

Kanske syftade Akon på buset som Justin gjorde på honom i somras. Enligt rapporter tog Justin Akons nummer från sin chef och ringde honom för att säga: "Pappa varför inte du älskar mig?"

"Det viktiga är, att du måste växa tillsammans med fans," förklarade han. "Man kan inte ständigt underhålla barn. Du måste sakta ner examen för att bli vuxen, och det är den svåraste delen

Av mikaelasofias - 16 september 2010 16:52

  

Av mikaelasofias - 16 september 2010 16:47

Öpnningen:
 
Justin och jazzy:
one time:
Love me:

Av mikaelasofias - 16 september 2010 16:39

  


Nu har vi fått höra att den 11 februari - på  Alla hjärtans dag  så kommer Justin's 3D film att släppas...... Längtar redan... :)

Av mikaelasofias - 16 september 2010 11:05


Detta klpp la justin bieber upp på facebook.....han skrev detta med:

justin bieber  WU-TANG!! "Hard as steel...soft as cotton"

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards