Alla inlägg under september 2010

Av mikaelasofias - 17 september 2010 19:31

  


 ser ut som om någon håller på att tappa sin VMA... :)

Av mikaelasofias - 17 september 2010 18:13

  

Av mikaelasofias - 17 september 2010 15:07

http://video.aol.com/aolvideo/aol-television/usher-on-chelsea-lately-91510-tv-replay/610005764001  

Var tvungen att lägga upp en länk för man kune inte lägga upp den videon de finns ju inte alla funktioner på bloggplatsen......

Av mikaelasofias - 17 september 2010 15:05

    


Pop sensationen Justin Bieber avslöjade att han är för upptagen för att hitta kärlek.

 

16-åringen tycker det är svårt att leta efter tjejer just nu för att hans karriär håller honom så upptagen.

 

Han sa till MTV News: "Jag menar, flickvänner är trubbel i denna åldern.


 

"Tjejer är roliga att hänga med men, typ, att ha en stadig tjej.. Vi reser konstant och en flickvän skulle inte riktigt funka."

 

Baby sångaren tillade: "Man kan inte riktigt ha en tjej, jag har inte förälskad i någon just nu."

 

Men Justin försöker att dela sin tid mellan hans jobb och hans privatliv.

 

Han sa: "Just nu, är det bäst att vi tonåringar bara har roligt och göra vad vi älskar. Vi är bara oss själva och fortsätter vara ödmjuka."

Av mikaelasofias - 17 september 2010 15:03

Längtar du efter Justins nya album? Tja, det finns inte någon officiell ord om när hans senaste CD kommer ut, men Jesse McCartney avslöjade några stora nyheter.
Den 23 åriga artisten avslöjade för M Magazine att han håller på att skirva låtar för Justin. "Justin's en riktigt trevlig kille. Jag håller faktiskt på och skriver ett par låtar för hans nästa CD." Med hits som" How Do You Sleep? "Och" Body Language ",kan vi bara anta att allt som Jesse skriver för Justin kommer att bli en framgång.
Det var ju trotts allt Jesse som skrev Leona Lewis hit "Bleeding Love".
 

  



Av mikaelasofias - 17 september 2010 15:01

   ¨


I kampen för filmpremiären, vem film tror du kommer att få den bästa Moolah?
Har Justin Bieber en chans att medverka i den främsta filmen i landet om han tävlar mot Jennifer Aniston och Selena Gomez?
HollywoodLife.com gjorde Upptäckten att Justins 3-D-dokumentär krockar med Jen's Just Go with it och Selenas Monte Carlo på samma dag - feb 11! Låt oss berätta om alla tre filmer och så kan DU avgöra vem som har bäst chans att få mest biljettintäkter!
I Just Go with it, Jen, 41, låtsas vara Adam Sandlers fru för att hjälpa honom få ett viktigt jobb. Victoria's Secret-modellen Brooklyn Decker och Nicole Kidman är också med i den romantiska komedin, som äger rum i vackra Hawaii.
Samtidigt är Monte Carlo full med unga starlets! Selena, 18, är en ung tjej som reser genom Europa med bästisarna Leighton Meester och Katie Cassidy när hon misstas för att vara en arvtagerska kidnappas hon. Hennes pojkvän, Glee stjärna Cory Monteith, är på ett uppdrag att rädda henne. Intriger, romantik och en hälsosam dos av CW-stjärnor skulle kunna göra denna en # 1 film!
Justin's dokumentär, dock, handlar om hans liv och har med bla stjärnorna Miley Cyrus och Usher.
Alla tre filmerna verkar bra. Må den bäste mannen/kvinnan vinna!

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards