Alla inlägg under september 2010

Av mikaelasofias - 21 september 2010 08:17

För några dagar sedan lade Caitlin Beadles, Justin's ex, upp en video på youtube. I videon kunde man se en Justin "skylt" antar jag man kan kalla det - i deras hus (bild nedan).

  

Av mikaelasofias - 20 september 2010 14:01

En i Justins Crew fyllde år igår och twittrade denna bild:

  


Thank you JB, Allison, Ry Good, Melly, Wiz, Tommigunn, Bharv, DK, Tay J, Kenny, Iowa, Tom, Nick.D, Mike V, Kanec, Marv, Legaci, Robert C, J9.....everyone!!!!"


Av mikaelasofias - 20 september 2010 13:59

Justin överraskade några beliebers på en buyout i Edmonton


Haha, aw "I would appreciate if you guys would just stop here".

Av mikaelasofias - 20 september 2010 13:58


Här om dagen sjöng Justin Overboard Med Jasmine Villegas (hon i baby-musikvideon), Vad tycker ni?

Av mikaelasofias - 19 september 2010 21:23

  

Justin Bieber har erkänt att han aldrig skulle ha nått sin framgång utan stödet från sin mamma.

 

Baby sångaren avslöjade att modern Pattie Mallette offrade mycket så att hennes son skulle kunna bli en stjärna, och tillade att hon alltid är med honom när han reser runt.

 

Enligt Top Of The Pops magazine, så har 16-åringen sagt: "Min mamma och jag har en väldigt bra relation för vi gick igenom från fattighet till rikedom tillsammans. Utan henne skulle jag aldrig ha uppnått så här mycket. Hon offrade mycket för att min dröm skulle gå i uppfyllelse om en musikkarriär. Hon hade några hemska jobb - hon jobbade till och med som städerska."

 

"Hon är alltid här för mig och jag vill aldrig göra henne besviken. Hon är den bästa mamman i världen. Hon reser med mig varje dag - Jag är med henne 24/7."

 

Bieber sa också att han sjöng på gatan när han var yngre, för att kunna betala en semester för de två. "Jag satt ofta med min gitarr och sjöng. Efter en stund, fick jag så mycket dricks att jag kunde betala vår första semester någonsin. Vi åkte till Florida."

Av mikaelasofias - 19 september 2010 20:19

Finns typ inget att blogga om just nu, så ni får stå ut med lite dålig uppdatering. Sorry, men det står helt ärligt typ helt still i Bieber-världen.

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards