Alla inlägg under september 2010

Av mikaelasofias - 21 september 2010 18:55

  

Justin Bieber kysste Jasmine Villegas
Är det ljudet av tusen och åter tusen krossade hjärtan vi hör? Flickfavoriten Justin Bieber har nämligen hittat kärleken.

16-åringen har setts kyssa den jämnåriga sångerskan Jasmine Villegas i baksätet på en bil i Venice i Los Angeles, rapporterar TMZ.

Den unga brunetten agerar förband åt Justin under hans pågående turné och medverkar även i videon till hitlåten ”Baby”.

Det har tidigare cirkulerat kärleksrykten om Justin och Jasmine, men när det begav sig hävdade de att de bara är ”riktigt grymma vänner”.

Nyheten om kyssen kommer bara en vecka efter att Justin gjort ett stort utspel i MTV och hävdat att han definitivt är singel samt att han anser att ”flickor innebär problem” för killar hans ålder.

Se fler bilderJustin Biebers nya kärleksintresse i galleriet ovan!
 

AV SEBASTIAN NORDÉN /STARLOUNGE
FOTO ALL OVER PRESS

Läs mer på Starlounge.se:


Av mikaelasofias - 21 september 2010 17:32

  

Detta skrev han på sin twitter:

  

Lite senare när han hade fått svar från en massa arga Beliebers twittrade han detta:

“I told you little motherf***ers don’t be on my twitter you gotta be 18 and over this is the adult entertainment section.”

“I’m a take my belt off and beat one of you little motherf***ers were your mama and daddy at anyway bad a** kids.”

“I like justin beiber but you bad a** kids better get off my shit ill kick one of you motherfucker.“


Av mikaelasofias - 21 september 2010 17:21

 ganska så gamla intervjun med Justin

Av mikaelasofias - 21 september 2010 12:45

Det har kommit ut bilder på när Justin och Jasmine sitter i en bil och på en bild ser det ut som att de kysser varandra. Dessa bilder togs den 9 September och det var bara en vanlig person som upptäkte Justin i bilen, som sitter i en vanlig honda (?! Han brukar ju inte åka runt i en sådan bil?) i Kanada. Döm själva:

      

          


Detta är inte första gången de kysser varandra (OM de nu gör det, haha), de gjorde det även till inspelningen av baby men det klipptes bort i själva videon...
  


Well, om nu detta ÄR sant så bryr jag mig inte så mycket, jag menar, såklart Justin ska få ha en flickvän liksom? :o Vi får väll vänta och se...



Av mikaelasofias - 21 september 2010 08:20

Rösta på Justin @EMA. Han är nominerad till kategorierna: Best New Act, Best Male och Best


  

Av mikaelasofias - 21 september 2010 08:19

Justin och Sean's Mixtape "Our Worlds" sägs släppas idag, 20 september. Vem vet om det faktiskt kommer att släppas på rätt datum, men det är tänkt att den ska släppas idag, så håll ögonen öppna!

Av mikaelasofias - 21 september 2010 08:18

Justin var omringad av fans när han åkte genom West Edmonton Mall i lördags. Han stannde vid Hooters restaurang för att få ta en bild med tank-topped servitriserna, sa servitrisen Tania Biggar.

"Ingen av (servitriserna) fick verkligen prata med honom. Han var omgiven av hans fans", säger hon.

"Det var det som gjorde att vi visste att han skulle komma, det var 14-åriga flickor. Och rörde sig typ som en"

Tjejerna fyllde gången av Bourbon Street, en av köpcentrumets serveringsställen.

"Hans hår, jag tror det är vad som gjorde honom berömd", sa Taina.

Justin's besök i Hooters var kort, men fyra av hans backup dansare hängde med och sjöng för en gratis måltid. "Vi pratade om friterade pickles, då sa de att de skulle sjunga för mig för gratis friterade pickles", sa Biggar. Chefen sa att om de sjöng för hela restaurangen, så skulle han betala för hela måltiden.

"De sjöng för tjejerna. De var verkligen super artiga. De var bara coola människor att betjäna. De var inte krävande eller nåt sånt. "

Förvånade eller förälskade beskyddare tog bilder och filmade det på sina mobiltelefoner. "Alla som satt runt dem gick till dem för att prata. De berättade för dem att de gjorde ett fantastiskt jobb med att sjunga, " sa Biggar.

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards