Alla inlägg den 4 mars 2015

Av mikaelasofias - 4 mars 2015 17:27

idag har de varit en fin dag solen har varit framme, ja har försökt att varit ute mycket så ja fått mer D-vitamin så ja blir piggare och gladare behövs verkligen nu! :)

Av mikaelasofias - 4 mars 2015 16:15

Jag fick frågor igår om mitt inlägg om mobbning, om det har påverkat mig? Och absolut att det har gjort, Jag har jätte svårt att lita på folk speicillt efftersom dom som mobbade mig sist faktikst hade varit mina vänner i mera än ett år. Dom jag går med på folkhögskolan kommer nog aldrig riktigt hinna bli mina riktiga vänner då jag bara kommer gå en termin med dom, och känner att ja behöver mer tid för att lära känna nya männsikor och veta att jag verkligen kan lita på dom efter det som hänt. 


Det här är något jag kommer att få jobba med flera år framåt och jag vet att ja kommer klara av det även om de kommer ta tid! 


 


Av mikaelasofias - 4 mars 2015 07:45

då var de dags för skola igen, dagen idag består av hjärt lungräddning vilket känns spännande och framförallt lärorikt då jag missade detta momentet på gymnasiumet.

Senare ikväll kommen min pojkvän då det var ett tag sen vi sågs ska bli jätte kul. För er som undrar så är de jätte tråkigt/svårt att vara i ett distans förhållande specillt om man varit med varandra varje dag förut och sen inte kan ses mer än 1-2 gånger i veckan men om man vill så går de :)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards