Alla inlägg under maj 2011

Av mikaelasofias - 25 maj 2011 21:42

 


Diane Warren har arbetat med en hel del tunga hitters i musik. Bland annat Aerosmith, Cher, Elton John och Celine Dion. En av de senaste artisterna hon jobbade med var den senaste Billboard-pristagare Justin Bieber. OK! pratade enbart med Diane om hennes samarbete med Justin och vad som kommer härnäst för henne i hennes legendariska karriär.

Hur sammarbetade hon med Justin för hans film Never Say Never som ursprungligen har kommit till stånd? Över en middag!


"Hur det blev till var att jag var på middag och min vän, som är chef för musik på Paramount, och som var med i Justins krubba och de kom fram till mitt bord. Det var bara slumpmässigt, "Diane förklarade för OK!. "De sa att vi behöver en som " I Believe I Can Fly "för denna filmen. Strax efter det, anlitade jag samma advokat som är Justins advokat. Det liksom bara föll på plats. De älskade låten och den hade redan 210 miljoner YouTube views senare. Jag menar, YouTube är som radio för dessa barn. Jag tror att låten kommer att bli liten klassiker. "


Diane älskade filmen också, även om hon var lite tveksam först om det.

"JAPP. Jag älskar den filmen! Sa hon. "Jag älskar om hur låten användes. Det var som alla videos av honom växte upp och det var bara en så stor användning. Jag älskar filmen. Ärligt talat, jag tror att det var den bästa konserten filmen jag någonsin sett. "

"När jag först hörde låten, jag hade inte sett filmen, gick jag till premiären och jag var liksom," Oh, jag måste sitta igenom detta? "Men då var det som, jag ville se mer!" Diane förklarade. "Det bröt verkligen ner hur han bröt ut på YouTube och vad hårt arbetande, och det fanns stunder då jag grät. Precis, där han såg den lilla flickan utanför teatern där han brukade sjunga. Det var så sött. Det var just en sådan stund. Allvarligt, det var en bra film. "

Tror hon att Justin kan hålla hans framgång uppe? Svaret är ja!
"Om han håller huvudet på hans axlar, så kommer hans talang ta honom dit, sa hon. "Han är super duktig. Han är en hårt arbetande, begåvad unge. Vi har sett saker hända andra barn, men jag tror att han kommer att bli bra. Han har människor omkring honom som är riktigt bra för honom. Så länge han hävdat att han är obegränsad, faktiskt. "

"Allt från Akon till Mary J. Blige, förhoppningsvis Aerosmith igen,  Mike Posner."

Hon har även precis avslutat en verkställande producent Kristin Chenoweths nya album.

"Hon är verkligen en countrysångare. Hon är från Oklahoma. Det är vem hon är. Det var min idé att utnyttja det, "förklarade hon för OK!. "Jag såg henne på Glee när hon sjöng en Carrie Underwood låt, jag var som," Vänta lite. Du är en stor sångerska. Du är från Oklahoma, som Carrie Underwood. Låt oss göra dig hennes storasyster. Hennes album är fantastiskt. Jag tror att folk kommer att älska det

Av mikaelasofias - 25 maj 2011 21:42

 


Vad luktar Bieber Fevern som? söt,fruktig och syftar till alla hjärtan av hans 14-till-18-åriga fans.

Justin Biebers super-tjejiga parfym Someday valdes speciellt av tonåring känslan själv.

"Låt oss vara riktiga: Det sättet en tjej luktar är väldigt viktigt för en kille, säger han till Women's Wear Daily. "Jag haren sådan djup koppling till mina fans, att skapa en parfym som jag personligen älskar, det är ett annat sätt där jag kan få dom att komma närmre till min värld."

En del av behållningarna går till Pencils of Promise- en filantropi som bygger skolor och Make-A-Wish Foundation.
Flaskan är toppad med plast hjärtan, den ligger ovanpå den andra för att likna en ros.

En stor flaska parfymen kostar $ 55 med billigare alternativ för body lotion och en "hår mist."
Someday kommer att säljas till ett högrevaruhus som Macy's, Sephora, Nordstrom och Dillards.

Om allt går enligt planerna, så kan parfymen $ 30 miljoner.
Detta är ett steg upp från Biebers första razzia i parfymens marknad.

Under 2010 var hans My World unisexparfym som kom inbäddad i hund-taggar och armband Walmart för $ 10.

Hans "One Less Lonely Girl"insamling av nagellack är slutsålda på Walmarts och mål över hela landet

Av mikaelasofias - 25 maj 2011 21:41

   


Tatueringen sägs betyda Jesus på hebreiska, men detta är ännu inte 100% säkert och inte bekräftat

Av mikaelasofias - 21 maj 2011 21:41

hahahaha.

Av mikaelasofias - 21 maj 2011 21:39

Jiggs middag med salt kött? Justin Bieber älskar det, säger en lokal man.


Ronnie Mercer of St John's säger att han känt till Biebs sedan han var  ett litet barn, växte upp i Stratford, Ontario. Mercer bodde i en lägenhet tvärs över gatan från Justin och hans mor, Patti Mallette, och blev nära vän med dem.


Justin var en typisk unge, sa Mercer: han besökte ofta Mercers lägenhet för måltider och ta hans hund ut på promenader, skulle spendera sina helger genom att spela tv-spel och gå i kyrkan, och gillade att cykla på sin cykel. Han var också lite av en upptågsmakare.


"Jag minns en gång då han staplade en massa tomma lådor framför min lägenhet dörr och ropade till mig att komma ut snabbt. När jag öppnade dörren föll lådorna över mig, "säger Mercer med ett skratt.


Trots att han var känd för att vara en bra sångerska, var Justin populär runt Stratford på grund av hans skicklighet som hockeyspelare, Mercer tillade om Justin inte hade blivit  en popstjärna, kunde han ha haft en chans att vara en professionell ishockeyspelare.


"Han hade alltid unga flickor springdes efter honom, långt innan han var berömd," sa Mercer .


"Vi skulle vara ute och gå eller att han skulle vara på sin cykel och flickorna skulle vara som," Hej, Justin! " Även de äldre, " sa Mercer. "Han är inte besvärad av all uppmärksamhet han får från tjejer nu eftersom han är van vid det."


2007 var det som Mallette började lägga ut videon av Justin när han sjunger covers på olika R & B låtar på YouTube, och ett år senare, hittar  American Talent Manager Scooter Braun, Justin . Inte långt efter det, var Justin signerad till Raymond Braun Media Group, som ägs av Braun och R & B stjärnan Usher, sen flyttade han till Atlanta, Georgia.


"Jag minns att han var i min lägenhet en morgon för att äta frukost och han hade den trådlösa telefonen med honom. Telefonen ringde och han svarade det, och när han klev av, sade han, "Det var Usher," sa Mercer.


Även Justin kommer att bli en popstjärna och tonårsidol med en American Music Award och ett antal Grammy-nomineringar under bältet, han och hans mamma höll kontakten med Mercer, som sade att han talar till dem minst en gång eller två gånger under en vecka, antingen via mail eller telefon. Mallette svarade inte på en Twitter begäran från Telegram för en kommentar.


Mercer, en tung utrustning operatör, senast såg Justin under 2010, när han kom till St John's för Junos där han vann Pop Album of the Year Award för sina CD "My World 2,0" samt Fan's Choice Award. Mercer fick en all-tillträde backstage-pass, och fick tillbringa tid med Justin, Mallette och Justins pappa, Jeremy Bieber, backstage och i deras hotellrum.


"Det var konstigt, med stora vågor av unga flickor springer mot dig, " sa Mercer : "Men att vara känd och ha en massa pengar har inte förändrats Justin. Det kunde inte ha hänt en trevligare ung karl. Jag säger dig, om alla ungdomar hade respekt för de äldre som han har, skulle världen vara en bättre plats. "


Justin och hans familj hade planerat att tillbringa några dagar sightseeing runt St John's, men hotet av ett moln av vulkanisk aska från Island orsakar förseningar och var tvungna att lämna direkt efter Awards Show blev klar.


Rykten började cirkulera att Justin hade valt att lämna eftersom han inte tyckte om St John's, men Mercer sa att det helt enkelt inte var sant.


"Jag var där när de berättade att de måste att gå, och han sa," Awww, jag vill stanna "," Mercer sa.


Mercers fick också de senaste nyheterna om rykten om Justin och hans flickvän, skådespelerskan Selena Gomez: "Så vitt jag vet,  är de fortfarande tillsammans, sade han.

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards