Alla inlägg under maj 2011

Av mikaelasofias - 4 maj 2011 22:22

Tidigare fick vi reda på att det var 6 ägg. Den här bilden visar att det var minst 10.

Från videon ser det ut som dem skulle ha kastad dem från toppen av stadium. Alla kom rakt ner och träffade scenen samtidigt. Det är omöjligt att göra om du är i publiken. Du skulle behöva ett par personer, med perfekt målsinne, och med perfekt timing som kan kasta riktigt högt.

Det borde mest vara likt att dem kastade dem från "the riggings" på toppen av arean. Detta är en area som bara jobbare har tillgång till:

Så personerna som var ansvarig för detta var förmodligen dem som jobbade för the Acer Arena i Sidney, Australien.

Av mikaelasofias - 4 maj 2011 22:21


Justin Bieber är nominerad för en MTV Movie Award för BEST JAW-DROPPING MOMENT kategori.

Best Jaw-Dropping Moment
James Franco – ’127 Hours,’ Skär av hans arm
Justin Bieber – ‘Justin Bieber: Never Say Never,’ Uppträder spektakulärt
Leonardo DiCaprio and Ellen Page – ‘Inception,’ Paris café scene
Natalie Portman – ‘Black Swan,’ Drar av skinnet från fingret
Steve-O – ‘Jackass 3D,’ Port-A-Potty Bungee Stunt

När han fick reda på att han var nominerad sa han:

"Tack till alla på MTV. Den här filmen är om mitt liv och livet med mitt team. Vi inspirerar personer och är tacksam till svaret. Även haters (hatar) gillade den. Never Say Never!

Gå och rösta för Justin HÄÄRtills 4:e Juni. The 2011 MTV Movie Awards, kommer komma på söndagen den 5:e Juni.

Av mikaelasofias - 4 maj 2011 22:21


Selena Gomez gjorde precis en intervju med Seventeen magazine där hon berättar om Justin, hon säger att varför hon är så mycket mer öppen om sitt förhållande med JB jämfört med hennes tidigare pojkvänner är att hon vill utforska sig själv.

17: Du har varit väldigt privat med dina relationer i det förflutna, men med Justin, har du varit mer öppen av dig, du förbeställde till och med Oscars outfits.

SG: Jag vet. Det var vår bal.

17: Fanns det en corsage inblandad?

SG: Nej, men det borde ha varit det!

17: Finns det en anledning till att du har valt att vara mer öppen den här gången, med Justin?

SG: Jag tycker inte om att gömma mig. Jag tycker om att hålla vissa saker för mig själv, men i slutet av dagen, jag är arton, och jag kommer bli kär. Jag ska umgås med människor, och jag kommer att utforska mig själv, och jag är okej med det.

17: Eftersom du är mer öppen, har du antagligen varit med om en tuff tid med Justins fans. Minns du när du var yngre, och var ett fan av en crush?

SG: Skojar du? Jag tror fortfarande Zac Efron är min man.

17: Jo vi hör att han är populär...

SG: Nej, jag skulle inte röra det. Jag älskar Vanessa [Hudgens] alldeles för mycket.

17: Har du något du önskar att du kunde säga till Justin's fans just nu?

SG: Jag ser verkligen den passion som många av dessa tjejer har, och det är vackert. Jag älskar det. Det gör jag verkligen. Det är speciellt.

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards