Alla inlägg den 28 februari 2010

Av mikaelasofias - 28 februari 2010 19:25

hejsan!!!

I helgen så hände de ganska mycket saker.

Fredagen;var ja mest hemma för de var ju skola på dagen.

Lördag:var vi i stan å ja inhandlade kläder,halsband,smik,diamdem.och idag var de mest att ta de lungt för snart blir de ju en vecka skola igen.

i vekcan kommer de nog inte bli så mycket bloggande för ja ska göra en massa saker.

men kanse hinner blogga i skolan någon gång vi får hoppas på det.

sedan funderar ja på att lägga in en massa bilder på bloggen vad säger ni om de??

Hejdå //tjoo

Av mikaelasofias - 28 februari 2010 19:25

hejsan!!!

I helgen så hände de ganska mycket saker.

Fredagen;var ja mest hemma för de var ju skola på dagen.

Lördag:var vi i stan å ja inhandlade kläder,halsband,smik,diamdem.och idag var de mest att ta de lungt för snart blir de ju en vecka skola igen.

i vekcan kommer de nog inte bli så mycket bloggande för ja ska göra en massa saker.

men kanse hinner blogga i skolan någon gång vi får hoppas på det.

sedan funderar ja på att lägga in en massa bilder på bloggen vad säger ni om de??

Hejdå //tjoo

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards