Alla inlägg den 12 februari 2010

Av mikaelasofias - 12 februari 2010 18:47

Hej!!!

Idag har de inte hänt så mycket.

var sjuk i onsdags,torsdags å är fortfarande sjuk.

vad händer i helgen????

För mig blir de nog inte så mycket för ja är ju sjuk.

Men imorgon ska ja in till stan å shoppa.

Det är ju direkt  inte bästa vädret för å springa runt på stan.

Sedan på söndag blir de nog inte så mycket då är de ju alla hjärtansdag.

Funderar på att köpa en blomma till mina snälla föräldrar.

Någon som har något tips på något annat man kan köpa??????

Sedan veckan som kommer har ja lov så de komemr bli mycket bloggande då.

Så de kanse inte blir så mycket i helgen.

men ska gå.

ha de bra!!!!!!!!!

//tjoo      



Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards