Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

21 MEST FRÅGADE FRÅGOR OM JUSTIN BIEBER!

Av mikaelasofias - 12 februari 2011 21:46

  


Har Justin Bieber klippt sitt hår?
Det verkade försiktigt putsas under denna veckas premiär av Justin Bieber:"Never Say Never". Men han kanske snart andvänder en sax, han antydde för Barbara Walters i december att han planerar att "klippa det snart."(men kanske inte raka bort det)

2. Har Justin Bieber erkännt att han dejtar Selena Gomez?

Nej, men han har inte heller nekat det. På hans premiär sa han att hon var en av hans bästa vänner men ville inte heller riktigt svara på frågan "dejtar du henne?"

3. Har Justin Bieber punch en 12-årig?

En unge har påstått att Justin Bieber misshandlade honom i Oktober förra året under en medryckande spel av laser tag, men inga avgifter har någonsin gjorts, och ärendet togs bort.

4. Har Justin Bieber levt sitt liv anonymt?
Varje stjärna lever nästan sitt liv anonymt tills de bllir upptäckta eller har gjort någon audition för något.
Hans manager Scooter Braun berättar för The hollywood Reporter.
"alla sa samma sak:"Han är för ung. "Ingen har gjort ett sådant genombrott  från YouTube." Tillslit blev Justin signad och resten historia.

5. Är Justin Bieber död?
Nej!

6. Har Justin Bieber röst förändras?
Ja det har den. Han har cokså en röst coach som hjälper honom genom ounvikliga förändringar.


7. Har Justin frågat ut Rihanna?

Ja. Och de gick ut för en middag i New York City i november, men det var inte precis romantiskt.

8. Har Justin Bieber dissat Mariah Carey?
Förmodligen.

9.Har Justin dissat en reporter?
Han har inte en bra meritlista med media. Producenter av en australisk TV-show har anklagat honom för råhet -som han har förnekat. Men det finns video på Bieber när han var cranky till en besättning på närmare håll också.

10. Har Justin Bieber vuxit?
Tydligen, men exakt hur mycket är oklart.

11.Har Justin en tatuering?
Ja. han är en fågel på höften.

12. Har Justin Bieber bara haft en födelsedag?
Nej, han kanske tar ledigt för sin 17 års födelsedag.


13. Har Justin Bieber verkligen sagt att Katy Perry är het?

Han har sagt att flera tjejer är snygga. som t.ex Kim Kardashian och Emma Watson.

14.Har Justin någonsin varit kär?
Har Justin någonsin varit kär?
Han har sagt att han aldrig riktigt varit kär men att han älskat och gillat tjejer.

15.Har Justin verkligen blivit utbuad någon gång?
Ja. När han dök upp på en overhead resultattavlan i en Knicks spel.

16.Blev Justin adopterad av Usher?
Nej

17. Har Justin Bieber träffat presidenten?
Ja.

18. Har Justin Bieber varit på Oprah?
Ja.

19.Kommer Justin ifrån fattigdom?
Japp. Hans mamma berättar för Ottawa Citizen att innan Biebers upptäckt: "Vi levde under fattigdomsgränsen."

20. Har Justin blivit arresterad?
Om du pratar om incidenten där Bieber drabbade Maryland State Troopers med vatten ballonger, nej. Han ville inte bli arresterad eller åka in fängelse för detta påstådde ett  beteende.
Men nej han har inte blivit arresterad

21.
Har Justin verkligen sagt att han vill livnära en tjej med en hink kyckling?
Det beror på hur man menar, han har sagt "Vi kunde gå och ha en romantisk måltid i LA, eller jag vet att hon älskar KFC, så vi kunde få en hink med kyckling och sitta på stranden och bara prata."
-jbsource

 
 
Justin bieber fan

Justin bieber fan

13 augusti 2011 15:25

Hur lång är justin bieber ?

http://fdgh

mikaelasofias

14 augusti 2011 03:28

Han är 1.72 cm.

 
izabella älskat justin bieber

izabella älskat justin bieber

3 december 2011 18:46

vad kommer justin bieber i fån ??

http://!!!!!

 
Justin biber fan

Justin biber fan

20 december 2011 22:04

-hur kan du veta det?
Att han är 1.72cm
jag är 15 år snart 16 och jag är 2.56 cm

http://fdgh

 
Ingen bild

ellinor

3 februari 2012 22:10

har justin haft sex någon gång????

mikaelasofias

7 juli 2012 19:55

Det vet ja inte...

 
isabella

isabella

6 augusti 2012 00:12

hur lång är justin nu? asså 2012? :D

http://isabelllaass.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

31 oktober 2012 21:02

Hur lång är Justin?

 
Ingen bild

sverige

5 november 2012 13:34

hur kan man få prata med justin biber

mikaelasofias

17 april 2014 20:48

Det är ganska svårt att få tag i justin så att man kan prata med honom, då han vill ha ett privatliv som vem som helst

 
sverige

sverige

5 november 2012 13:37

kan man få prata med justin biber på mobilen

http://skellefteå

 
Ingen bild

Linnéa

1 januari 2013 22:39

Ehm.. det att du har skrivit att han är född i Stratford, Ontario är fel.
Han är född i London, Ontario.
Och.. han träffade Usher helt random när Usher steg ut ur en bil utanför en studio.
Sen såg Usher hans klipp på YouTube på något sätt.
Han ringde typ till Scooter för att han ville typ något med honom.

Och han blev upptäckt på YouTube av Scooter före Usher, det är ju sant! :)
Tro mig, jag har sett hans film ''Never Say Never'' och också läst ur hans bok ''Bara Början''.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaelasofias - 7 juli 2015 18:06


Denna goding beställde jag hem från fyndiq för ett tag sen den kostar drygt 40 kr och är verkligen fin då jag älskar drömfångare. Jag beställde hem min i den vita färgen. Jag valde att beställa hem guld då jag tycker att ja passar bättre i guld :) ...

Av mikaelasofias - 24 juni 2015 22:31


Jag såg denna i affären för ett tag sen och den fick följa med mig hem! De är en body mist men den återfuktar huden som en hudkräm vilket är perfekt på sommaren då man helst Inte ska ha parfym på sig! Man kan spraya den över hela kroppen och den lukt...

Av mikaelasofias - 24 juni 2015 22:27


Det har varit ett par riktigt lata dagar i soffan då vädret inte alls har varit på top, sitter mycket hellre ute än invirad i en filt inne! Ja har dock endå lyckats bli brun med dom små soldagarna vi haft. Imrgon hoppas ja på bättre väder så man kan ...

Av mikaelasofias - 21 juni 2015 21:23


verkligen något som är inne i sommar, och som man kan ha istället för smycken. Jag själv tycker att de är super snyggt och har faktiskt köpt på mig några ark, just nu har vädret inte varit på min sida dock så har inte användt någon än! Detta ark k...

Av mikaelasofias - 21 juni 2015 21:20


detta var verkligen ett tag sen vet inte varför de Inte blivit något bloggande man glömmer bort de och tänker Inte på de helt enkelt! Men tänkte att de verkligen skulle bli en bättring nu så ja har något att göra under dagarna på sommarlovet! ...

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards